Åhléns kopplar ihop marknad och försäljning

Cecilia Mortimer Meurling får ny roll.

Cecilia Mortimer Meurling, nuvarande försäljningschef på Åhléns, får en ny roll som marknads- och försäljningschef. I ett snabbt framväxande digitalt landskap ser Åhléns möjligheter i att utveckla kundmötet genom ett samlat ansvar för marknads- och försäljningsinsatserna, skriver företaget i ett pressmeddelande.

”Genom ett gemensamt ledarskap för marknad och försäljning tar vi tillvara potentialen i Åhléns starka varumärke, samtidigt som vi förstärker våra försäljningsinsatser. Detta är särskilt angeläget i den snabba digitala omställning som vi befinner oss mitt i”, säger Gustaf Öhrn, vd Åhléns.

Cecilia Mortimer Meurling har haft ledande befattningar inom försäljning på Åhléns sedan 2015. Hon tillträdde sin nya roll i slutet av februari.

-ANB

Relaterat innehåll

03.05.2024Designbase.se

Nio designföretag slåss om den norska industrins viktigaste utmärkelser

02.05.2024Designbase.se

Färgtrender 2025 handlar om harmoni

19.04.2024Önska

Sponsrad

Önskabutikerna reste till Horred för årets första Önskaskola

18.04.2024Designbase.se

Rosendahl Design Group erhåller B Corp-certifiering

17.04.2024Witt Hvidevarer A/S

Sponsrad

Witt A/S tar över distributionen av Aiper trådlösa poolrobotar i Norden

08.04.2024Global Design Partner

Sponsrad

Från återvunnen plast till hållbara och multifunktionella produkter

05.04.2024Designbase.se

BoConcept förvärvar en internationell toppprofil

04.04.2024Witt Hvidevarer A/S

Sponsrad

iRobot introducerar en ny prisvänlig 2-i-1-robot: Roomba Combo Essential

Håll dig uppdaterad med designbase.se

Få insikt i de senaste produkterna, trenderna och tendenserna, spännande intervjuer, teman, unika jobberbjudanden och spännande evenemang.

Publisher

Horisont Gruppen a/s

Strandlodsvej 44

2300 København S

Telefon: 53506060

www.horisontgruppen.dk

Copyright 2023