Mio får ny kommersiell chef

Joakim Holmstrand tillbaka i ny roll.

Joakim Holmstrand tillträder som ny kommersiell chef på inredningskedjan Mio. Hans roll blir att fortsätta stärka Mios position på marknaden och fortsätta utveckla Mio till en destination för möbler och inredning, skriver företaget i ett pressmeddelande. Joakim Holmstrand har tidigare varit marknadsdirektör på KappAhl och dessförinnan bland annat även varit på MQ och Hemtex. Under perioden 2011 till 2014 var han marknads- och försäljningschef på Mio och nu är han tillbaka på företaget.

-ANB

Relaterat innehåll

26.07.2024Designbase.se

Ett 250-årigt tillväxtäventyr

26.07.2024Designbase.se

Vi vill lyfta matlagningsupplevelsen

12.07.2024Designbase.se

Ökning av konkurser i juni

17.06.2024Designbase.se

Temu är föremål för strängare regler

11.06.2024Designbase.se

Direkt till konsument är det nya "svarta"

07.06.2024Droppery

Sponsrad

New brands like Riviera Maison, Versmissen, and BePureHome are now active as brands within Droppery

31.05.2024Treyd AB

Sponsrad

6 sätt du kan dra nytta av att använda Treyd för att finansiera leverantörsfakturor

22.05.2024Designbase.se

Kunskapsdelning på Nordstil Forum

Håll dig uppdaterad med designbase.se

Få insikt i de senaste produkterna, trenderna och tendenserna, spännande intervjuer, teman, unika jobberbjudanden och spännande evenemang.

Publisher

Horisont Gruppen a/s

Strandlodsvej 44

2300 København S

Telefon: 53506060

www.horisontgruppen.dk

Copyright 2023