Mio får ny kommersiell chef

Joakim Holmstrand tillbaka i ny roll.

Joakim Holmstrand tillträder som ny kommersiell chef på inredningskedjan Mio. Hans roll blir att fortsätta stärka Mios position på marknaden och fortsätta utveckla Mio till en destination för möbler och inredning, skriver företaget i ett pressmeddelande. Joakim Holmstrand har tidigare varit marknadsdirektör på KappAhl och dessförinnan bland annat även varit på MQ och Hemtex. Under perioden 2011 till 2014 var han marknads- och försäljningschef på Mio och nu är han tillbaka på företaget.

-ANB

Relaterat innehåll

21.10.2025Designbase.se

JYSK tredubblar bonusar för butiksanställda efter rekordår

07.10.2025Designbase.se

Hur AI kan skapa värde och stärka konkurrenskraften för små och medelstora företag

30.09.2025Witt Denmark A/S

Sponsrad

Witt Denmark A/S blir distributör av Roborocks kabelfria robotgräsklippare på den nordiska marknaden

23.09.2025Designbase.se

AI-användningen har nästan fyrdubblats

19.09.2025Fun Nordic ApS

Sponsrad

Årets leverantör 2025

17.09.2025Global Design Partner

Sponsrad

Global Design Partner skapar framgång för starka varumärken

10.09.2025Designbase.se

Salling skriver historia och öppnar sina dörrar i Köpenhamn

02.09.2025Designbase.se

Bolig Mad Design-mässan expanderar

Håll dig uppdaterad med designbase.se

Få insikt i de senaste produkterna, trenderna och tendenserna, spännande intervjuer, teman, unika jobberbjudanden och spännande evenemang.

Publisher

Horisont Gruppen a/s

Strandlodsvej 44

2300 København S

Telefon: 53506060

www.horisontgruppen.dk

Copyright 2023