Svenska hem lanserar ny e-handel

Effektiviserad utkörning minskar utsläpp.

Inredningskedjan Svenska Hem med omkring 25 butiker över hela landet har lanserat en ny e-handel i samarbete med Jetshop.

”Vi strävar efter att hitta samarbetspartners som med erfarenhet och tekniska lösningar hjälper oss att nå våra högt ställda mål inom kundupplevelser”, säger Mattias Hortberg, it-chef på Svenska Hem.

Bland annat har sortimentet tydliggjorts och laddningstiderna kortats. Inom kort lanseras unika sidor för varje butik för att kunna lyfta fram lokalt utbud. Rutter för utkörningar effektiviseras också, vilket håller nere utsläpp.

-ANB

Relaterat innehåll

10.06.2025Designbase.se

Ny VD på F&H

09.06.2025Designbase.se

Ett år av transformation mot en starkare Rosendahl Design Group

05.06.2025Designbase.se

Temu stärker sina insatser mot förfalskade produkter

04.06.2025Designbase.se

Fyra megatrender kommer att öka komplexiteten för företag år 2025

26.05.2025Designbase.se

Amerikanska företag drabbas av tullar

05.05.2025Designbase.se

Färgerna för 2026 säger "Välkommen hem"

05.05.2025Designbase.se

Rapport om den amerikanska inredningsbranschen

01.05.2025Designbase.se

CSRD-avstängd

Håll dig uppdaterad med designbase.se

Få insikt i de senaste produkterna, trenderna och tendenserna, spännande intervjuer, teman, unika jobberbjudanden och spännande evenemang.

Publisher

Horisont Gruppen a/s

Strandlodsvej 44

2300 København S

Telefon: 53506060

www.horisontgruppen.dk

Copyright 2023