Posh Living lanserar ny e-handelsplattform

Koordinerar satsningen med pop up-butik i centrala Stockholm.

I början av mars lanserade inredningsföretaget Posh Living en ny e-handelsplattform som ska erbjuda ett större sortiment samt ett nytt gränssnitt och utseende. Samtidigt öppnade företaget en pop up-butik i Sturegallerian i centrala Stockholm. Att den nya e-handelssiten lanseras samtidigt som pop up-butiken är ingen slump, säger Victor Malmqvist, VD för Posh Living. Satsningen är ett naturligt led i den megatrend som pågår inom detaljhandeln som helhet, där tillväxten sker främst på nätet och kraven på de fysiska butikerna ökar, samtidigt som gränsen mellan fysiska butiker och webben suddas ut i en allt snabbare takt.

Posh Living har idag fyra fysiska butiker i Stockholmsområdet men ökar snabbast online. Strategin är att fortsätta växa på nätet, men också i den fysiska handeln via de redan etablerade butikerna samt genom mindre tillfälliga showrooms och pop-ups. 

-JBE

Relaterat innehåll

14.10.2024Designbase.se

Ny produkt ska kunna ersätta läder i textilproduktion

14.10.2024Designbase.se

Vackra färger med en hållbar designkant

03.10.2024Designbase.se

Ny chef för spoga+gafa

30.09.2024Designbase.se

Intäktsökning i JYSK

30.09.2024Designbase.se

Gör dig redo för Black Friday – även som B2Bs

30.09.2024Designbase.se

AI i ögonhöjd

27.09.2024Designbase.se

Ny guide: Få hjälp att skapa en bra ton på arbetsplatsen

26.09.2024Designbase.se

Förbered ditt företag för Googles uppdaterade sökmotor med AI

Håll dig uppdaterad med designbase.se

Få insikt i de senaste produkterna, trenderna och tendenserna, spännande intervjuer, teman, unika jobberbjudanden och spännande evenemang.

Publisher

Horisont Gruppen a/s

Strandlodsvej 44

2300 København S

Telefon: 53506060

www.horisontgruppen.dk

Copyright 2023