Personlig shopping via telefon

Indiska gör e-handeln mer personlig.

Sedan slutet av april finns både hemleverans och personal online shopping tillgängliga som alternativ för kunder på indiska.com. Tjänsten personal online shopping innebär att kunden både kan få personlig guidning genom köpprocessen och enklare stiltips via telefon.

”Vi vill göra köpupplevelsen så enkel som möjligt för våra kunder. Att erbjuda hemleverans och personlig shopping via telefon är två sätt att göra det på,” säger Indiskas marknadschef Emma Hellstadius.

-ANB

Relaterat innehåll

17.09.2025Global Design Partner

Sponsrad

Global Design Partner skapar framgång för starka varumärken

10.09.2025Designbase.se

Salling skriver historia och öppnar sina dörrar i Köpenhamn

02.09.2025Designbase.se

Bolig Mad Design-mässan expanderar

01.09.2025Designbase.se

Ny analys: Danmark har förlorat tusentals butiker

22.08.2025Designbase.se

Teamtronic stärker sin europeiska position

21.08.2025Formland

Sponsrad

Bolig Mad Design mässan utökar med ny upplaga på MCH Messecenter Herning

15.08.2025Designbase.se

Ohlsson & Lohaven förvärvar Hippie de Luxe

11.08.2025Designbase.se

Internationell design på jakt efter flexibilitet

Håll dig uppdaterad med designbase.se

Få insikt i de senaste produkterna, trenderna och tendenserna, spännande intervjuer, teman, unika jobberbjudanden och spännande evenemang.

Publisher

Horisont Gruppen a/s

Strandlodsvej 44

2300 København S

Telefon: 53506060

www.horisontgruppen.dk

Copyright 2023