NK lanserar tillfällig hemleverans

Vill hjälpa kunder under coronavirusets utbredning.

Den 20 mars lanserade Nordiska Kompaniet (NK) en tillfällig servicetjänst med hemleverans till hela Sverige. Tjänstens syfte är att underlätta för kunder som i nuläget inte kan eller vill ta sig till varuhusen, främst på grund av coronavirusets konsekvenser. Beställningarna görs via ett dedikerat telefonnummer och e-postadress. Leveranser sker med bud till kunder i Storstockholm och via Postnord till postombud i övriga landet.

-JBE

Relaterat innehåll

30.04.2025Designbase.se

Temu ökar charmoffensiven

29.04.2025Designbase.se

Nordiska startups tar över Köpenhamn

11.04.2025Designbase.se

Nya EU-regler kan öppna en digital motorväg för företag

11.04.2025Designbase.se

Geberit får EcoVadis guldmedalj

01.04.2025Önska

Sponsrad

Önskabutikerna inleder våren med inspirerande Önskaskola hos Skeppshults Gjuteri

18.03.2025Designbase.se

Låt tekniken fungera för dig

17.03.2025Önska

Sponsrad

Önska reser tillsammans

17.03.2025Designbase.se

Tre dagar av innovationer och framtida teknologier

Håll dig uppdaterad med designbase.se

Få insikt i de senaste produkterna, trenderna och tendenserna, spännande intervjuer, teman, unika jobberbjudanden och spännande evenemang.

Publisher

Horisont Gruppen a/s

Strandlodsvej 44

2300 København S

Telefon: 53506060

www.horisontgruppen.dk

Copyright 2023