NK lanserar tillfällig hemleverans

Vill hjälpa kunder under coronavirusets utbredning.

Den 20 mars lanserade Nordiska Kompaniet (NK) en tillfällig servicetjänst med hemleverans till hela Sverige. Tjänstens syfte är att underlätta för kunder som i nuläget inte kan eller vill ta sig till varuhusen, främst på grund av coronavirusets konsekvenser. Beställningarna görs via ett dedikerat telefonnummer och e-postadress. Leveranser sker med bud till kunder i Storstockholm och via Postnord till postombud i övriga landet.

-JBE

Relaterat innehåll

18.07.2025Designbase.se

Tillväxt, premiärer och nya marknader

11.07.2025Designbase.se

JYSK får rekordmånga arbetsgivarutmärkelser

26.06.2025Fun Nordic ApS

Sponsrad

Hâws utökar sitt sortiment – ​​nya kategorier och produkter.

19.06.2025Designbase.se

Broste Copenhagen säljer sin andel av Kristina Dam Studio

18.06.2025Designbase.se

3daysi det vackraste solskenet

18.06.2025Designbase.se

3daysofdesign är igång

10.06.2025Designbase.se

Ny VD på F&H

09.06.2025Designbase.se

Ett år av transformation mot en starkare Rosendahl Design Group

Håll dig uppdaterad med designbase.se

Få insikt i de senaste produkterna, trenderna och tendenserna, spännande intervjuer, teman, unika jobberbjudanden och spännande evenemang.

Publisher

Horisont Gruppen a/s

Strandlodsvej 44

2300 København S

Telefon: 53506060

www.horisontgruppen.dk

Copyright 2023