NK lanserar tillfällig hemleverans

Vill hjälpa kunder under coronavirusets utbredning.

Den 20 mars lanserade Nordiska Kompaniet (NK) en tillfällig servicetjänst med hemleverans till hela Sverige. Tjänstens syfte är att underlätta för kunder som i nuläget inte kan eller vill ta sig till varuhusen, främst på grund av coronavirusets konsekvenser. Beställningarna görs via ett dedikerat telefonnummer och e-postadress. Leveranser sker med bud till kunder i Storstockholm och via Postnord till postombud i övriga landet.

-JBE

Relaterat innehåll

02.12.2025Designbase.se

AI flyttar ut på butiksgolvet – nu kan även små återförsäljare vara med

17.11.2025Designbase.se

Hur man får ut värde av influencer-samarbeten

06.11.2025Antex Plast A/S

Sponsrad

Utökat samarbete med Montana Furniture

29.10.2025Witt Denmark A/S

Sponsrad

Witt Denmark A/S tar EasyMotionSkin till Norden – en ny era för EMS-träning

29.10.2025Designbase.se

Nordiska företag förvandlar data till affärer

28.10.2025Witt Denmark A/S

Sponsrad

Witt Denmark A/S och Haier Europe ingår strategiskt partnerskap för att påskynda tillväxt och innovation i Norden

21.10.2025Designbase.se

JYSK tredubblar bonusar för butiksanställda efter rekordår

07.10.2025Designbase.se

Hur AI kan skapa värde och stärka konkurrenskraften för små och medelstora företag

Håll dig uppdaterad med designbase.se

Få insikt i de senaste produkterna, trenderna och tendenserna, spännande intervjuer, teman, unika jobberbjudanden och spännande evenemang.

Publisher

Horisont Gruppen a/s

Strandlodsvej 44

2300 København S

Telefon: 53506060

www.horisontgruppen.dk

Copyright 2023