NK lanserar tillfällig hemleverans

Vill hjälpa kunder under coronavirusets utbredning.

Den 20 mars lanserade Nordiska Kompaniet (NK) en tillfällig servicetjänst med hemleverans till hela Sverige. Tjänstens syfte är att underlätta för kunder som i nuläget inte kan eller vill ta sig till varuhusen, främst på grund av coronavirusets konsekvenser. Beställningarna görs via ett dedikerat telefonnummer och e-postadress. Leveranser sker med bud till kunder i Storstockholm och via Postnord till postombud i övriga landet.

-JBE

Relaterat innehåll

17.09.2025Global Design Partner

Sponsrad

Global Design Partner skapar framgång för starka varumärken

10.09.2025Designbase.se

Salling skriver historia och öppnar sina dörrar i Köpenhamn

02.09.2025Designbase.se

Bolig Mad Design-mässan expanderar

01.09.2025Designbase.se

Ny analys: Danmark har förlorat tusentals butiker

22.08.2025Designbase.se

Teamtronic stärker sin europeiska position

21.08.2025Formland

Sponsrad

Bolig Mad Design mässan utökar med ny upplaga på MCH Messecenter Herning

15.08.2025Designbase.se

Ohlsson & Lohaven förvärvar Hippie de Luxe

11.08.2025Designbase.se

Internationell design på jakt efter flexibilitet

Håll dig uppdaterad med designbase.se

Få insikt i de senaste produkterna, trenderna och tendenserna, spännande intervjuer, teman, unika jobberbjudanden och spännande evenemang.

Publisher

Horisont Gruppen a/s

Strandlodsvej 44

2300 København S

Telefon: 53506060

www.horisontgruppen.dk

Copyright 2023