Mio lanserar nytt koncept i Nacka Forum

Hela sortimentet köpbart men inte på plats

I februari öppnar Mio en butik med nytt koncept i Nacka Forum. På en mindre butiksyta ska hela sortimentet vara köpbart, men inte fysiskt finnas på plats. Den nya butiken har en yta på omkring 1 100 kvadratmeter.
”Idag har vi över 40 000 köpbara artiklar på mio.se och antalet ökar ständigt. Den fysiska butiken i en sömlös kombination med e-handeln ger kunderna de bästa förutsättningarna att investera i sina hem”, säger VD Björn Lindblad
Den nya etableringen blir Mios tionde i Stockholmsområdet. Med det nya konceptet skapas möjligheter att komma närmare kunden och redan nu råder diskussion om ytterligare flera mindre lokaler.
www.mio.se

Relaterat innehåll

30.04.2025Designbase.se

Temu ökar charmoffensiven

29.04.2025Designbase.se

Nordiska startups tar över Köpenhamn

11.04.2025Designbase.se

Nya EU-regler kan öppna en digital motorväg för företag

11.04.2025Designbase.se

Geberit får EcoVadis guldmedalj

01.04.2025Önska

Sponsrad

Önskabutikerna inleder våren med inspirerande Önskaskola hos Skeppshults Gjuteri

18.03.2025Designbase.se

Låt tekniken fungera för dig

17.03.2025Önska

Sponsrad

Önska reser tillsammans

17.03.2025Designbase.se

Tre dagar av innovationer och framtida teknologier

Håll dig uppdaterad med designbase.se

Få insikt i de senaste produkterna, trenderna och tendenserna, spännande intervjuer, teman, unika jobberbjudanden och spännande evenemang.

Publisher

Horisont Gruppen a/s

Strandlodsvej 44

2300 København S

Telefon: 53506060

www.horisontgruppen.dk

Copyright 2023