Mio lanserar nytt koncept i Nacka Forum

Hela sortimentet köpbart men inte på plats

I februari öppnar Mio en butik med nytt koncept i Nacka Forum. På en mindre butiksyta ska hela sortimentet vara köpbart, men inte fysiskt finnas på plats. Den nya butiken har en yta på omkring 1 100 kvadratmeter.
”Idag har vi över 40 000 köpbara artiklar på mio.se och antalet ökar ständigt. Den fysiska butiken i en sömlös kombination med e-handeln ger kunderna de bästa förutsättningarna att investera i sina hem”, säger VD Björn Lindblad
Den nya etableringen blir Mios tionde i Stockholmsområdet. Med det nya konceptet skapas möjligheter att komma närmare kunden och redan nu råder diskussion om ytterligare flera mindre lokaler.
www.mio.se

Relaterat innehåll

24.05.2024Designbase.se

Frontrunners i den cirkulära omjusteringen

23.05.2024Designbase.se

Möt en av designbranschens världsstjärnor

30.04.2024Designbase.se

Messe Frankfurt erbjuder gratis evenemang online för alla

23.04.2024Designbase.se

Artificiell intelligens i detaljhandeln

19.04.2024Önska

Sponsrad

Önskabutikerna reste till Horred för årets första Önskaskola

18.04.2024Designbase.se

Rosendahl Design Group erhåller B Corp-certifiering

17.04.2024Witt Hvidevarer A/S

Sponsrad

Witt A/S tar över distributionen av Aiper trådlösa poolrobotar i Norden

08.04.2024Global Design Partner

Sponsrad

Från återvunnen plast till hållbara och multifunktionella produkter

Håll dig uppdaterad med designbase.se

Få insikt i de senaste produkterna, trenderna och tendenserna, spännande intervjuer, teman, unika jobberbjudanden och spännande evenemang.

Publisher

Horisont Gruppen a/s

Strandlodsvej 44

2300 København S

Telefon: 53506060

www.horisontgruppen.dk

Copyright 2023