Mio lanserar nytt koncept i Nacka Forum

Hela sortimentet köpbart men inte på plats

I februari öppnar Mio en butik med nytt koncept i Nacka Forum. På en mindre butiksyta ska hela sortimentet vara köpbart, men inte fysiskt finnas på plats. Den nya butiken har en yta på omkring 1 100 kvadratmeter.
”Idag har vi över 40 000 köpbara artiklar på mio.se och antalet ökar ständigt. Den fysiska butiken i en sömlös kombination med e-handeln ger kunderna de bästa förutsättningarna att investera i sina hem”, säger VD Björn Lindblad
Den nya etableringen blir Mios tionde i Stockholmsområdet. Med det nya konceptet skapas möjligheter att komma närmare kunden och redan nu råder diskussion om ytterligare flera mindre lokaler.
www.mio.se

Relaterat innehåll

07.10.2025Designbase.se

Hur AI kan skapa värde och stärka konkurrenskraften för små och medelstora företag

30.09.2025Witt Denmark A/S

Sponsrad

Witt Denmark A/S blir distributör av Roborocks kabelfria robotgräsklippare på den nordiska marknaden

23.09.2025Designbase.se

AI-användningen har nästan fyrdubblats

19.09.2025Fun Nordic ApS

Sponsrad

Årets leverantör 2025

17.09.2025Global Design Partner

Sponsrad

Global Design Partner skapar framgång för starka varumärken

10.09.2025Designbase.se

Salling skriver historia och öppnar sina dörrar i Köpenhamn

02.09.2025Designbase.se

Bolig Mad Design-mässan expanderar

01.09.2025Designbase.se

Ny analys: Danmark har förlorat tusentals butiker

Håll dig uppdaterad med designbase.se

Få insikt i de senaste produkterna, trenderna och tendenserna, spännande intervjuer, teman, unika jobberbjudanden och spännande evenemang.

Publisher

Horisont Gruppen a/s

Strandlodsvej 44

2300 København S

Telefon: 53506060

www.horisontgruppen.dk

Copyright 2023