Magi från nöjesfältet

Normann Copenhagen breddar med nytt varumärke.

Normann Copenhagen lanserar nu Tivoli, ett nytt varumärke som har utvecklats med inspiration från den välkända nöjesparken i Köpenhamn med samma namn. I sortimentet ingår bland annat lampor, vaser och en dekorativ vattenkanna samt ett stort utbud av duknings- och köksprodukter samt bordsdekorationer. Genomgående för designen är ett lekfullt och internationellt uttryck, med inslag av klassiska tivolidetaljer som till exempel ränder, prickar, utsirningar och clownreferenser.

www.normann-copenhagen.com

-JBE 

Relaterat innehåll

02.07.2025Designbase.se

En kreativ scen i rörelse

01.07.2025Designbase.se

SaloneSatellite 2026: En inbjudan till nästa generations designers

01.07.2025Designbase.se

Hon är en popcornmaskin av idéer

25.06.2025Designbase.se

Börjar 3 daysofdesign bli för stort?

24.06.2025Designbase.se

idd köln i ny, uppdaterad utgåva

23.06.2025Designbase.se

Helsingfors designvecka firar 20-årsjubileum

17.06.2025Designbase.se

Tom Dixon pop-up

17.06.2025Designbase.se

3daysofdesign tar över Köpenhamn

Håll dig uppdaterad med designbase.se

Få insikt i de senaste produkterna, trenderna och tendenserna, spännande intervjuer, teman, unika jobberbjudanden och spännande evenemang.

Publisher

Horisont Gruppen a/s

Strandlodsvej 44

2300 København S

Telefon: 53506060

www.horisontgruppen.dk

Copyright 2023