Magi från nöjesfältet

Normann Copenhagen breddar med nytt varumärke.

Normann Copenhagen lanserar nu Tivoli, ett nytt varumärke som har utvecklats med inspiration från den välkända nöjesparken i Köpenhamn med samma namn. I sortimentet ingår bland annat lampor, vaser och en dekorativ vattenkanna samt ett stort utbud av duknings- och köksprodukter samt bordsdekorationer. Genomgående för designen är ett lekfullt och internationellt uttryck, med inslag av klassiska tivolidetaljer som till exempel ränder, prickar, utsirningar och clownreferenser.

www.normann-copenhagen.com

-JBE 

Relaterat innehåll

22.05.2025Designbase.se

Positivitet kring den nya idd cologne 2025

21.05.2025Designbase.se

Formex stärker framtidens designers

20.05.2025Designbase.se

Hantverkstraditioner och nya konstnärliga uttryck

16.05.2025Designbase.se

Cook & Share: The art of entertaining

15.05.2025Designbase.se

Förbättrad besöksupplevelse på Maison

14.05.2025Designbase.se

Heimtextil utökar sortimentet med madrasser

13.05.2025Designbase.se

Dubbelt iF-guld för hansgrohe-innovationer

13.05.2025Designbase.se

Royal Copenhagen konstprojekt

Håll dig uppdaterad med designbase.se

Få insikt i de senaste produkterna, trenderna och tendenserna, spännande intervjuer, teman, unika jobberbjudanden och spännande evenemang.

Publisher

Horisont Gruppen a/s

Strandlodsvej 44

2300 København S

Telefon: 53506060

www.horisontgruppen.dk

Copyright 2023