Magi från nöjesfältet

Normann Copenhagen breddar med nytt varumärke.

Normann Copenhagen lanserar nu Tivoli, ett nytt varumärke som har utvecklats med inspiration från den välkända nöjesparken i Köpenhamn med samma namn. I sortimentet ingår bland annat lampor, vaser och en dekorativ vattenkanna samt ett stort utbud av duknings- och köksprodukter samt bordsdekorationer. Genomgående för designen är ett lekfullt och internationellt uttryck, med inslag av klassiska tivolidetaljer som till exempel ränder, prickar, utsirningar och clownreferenser.

www.normann-copenhagen.com

-JBE 

Relaterat innehåll

16.09.2025Designbase.se

Frankfurt för världen samman igen

10.09.2025Designbase.se

idd Köln förbereder sig för sin premiär

05.09.2025Designbase.se

Positivt sentiment på marknaden

05.09.2025Designbase.se

Julen är både känsla och affärer

04.09.2025Designbase.se

Love is in the air

03.09.2025Designbase.se

Vinnare av Formex Design Talents Best in Show

29.08.2025Designbase.se

Julstämning med mervärde

26.08.2025Designbase.se

En global gemenskap för framtida trender

Håll dig uppdaterad med designbase.se

Få insikt i de senaste produkterna, trenderna och tendenserna, spännande intervjuer, teman, unika jobberbjudanden och spännande evenemang.

Publisher

Horisont Gruppen a/s

Strandlodsvej 44

2300 København S

Telefon: 53506060

www.horisontgruppen.dk

Copyright 2023