Indiska lanserar nytt butikskoncept

Kundupplevelsen står i fokus.

Under augusti och september slår Indiska upp portarna till ett nytt butikskoncept i fyra butiker runt om i Stockholm och öppnar även ett nytt showroom. Fokus ligger på en varm, välkomnande atmosfär där kunden står i centrum. Utöver en helt ny shop-in-shop butik på Åhléns Fridhemsplan får också butikerna på Drottninggatan, Odenplan och i Fältöversten ett rejält ansiktslyft.

”Vi jobbar stenhårt med att modernisera Indiska, men att behålla värmen och historien som finns i varumärket. Jag tycker våra nyrenoverade butiker reflekterar hur vi ser nya Indiska och ser fram emot kundernas reaktioner”, säger Karin Lindahl, vd på Indiska.

-ANB

Relaterat innehåll

10.06.2025Designbase.se

Ny VD på F&H

09.06.2025Designbase.se

Ett år av transformation mot en starkare Rosendahl Design Group

05.06.2025Designbase.se

Temu stärker sina insatser mot förfalskade produkter

04.06.2025Designbase.se

Fyra megatrender kommer att öka komplexiteten för företag år 2025

26.05.2025Designbase.se

Amerikanska företag drabbas av tullar

05.05.2025Designbase.se

Färgerna för 2026 säger "Välkommen hem"

05.05.2025Designbase.se

Rapport om den amerikanska inredningsbranschen

01.05.2025Designbase.se

CSRD-avstängd

Håll dig uppdaterad med designbase.se

Få insikt i de senaste produkterna, trenderna och tendenserna, spännande intervjuer, teman, unika jobberbjudanden och spännande evenemang.

Publisher

Horisont Gruppen a/s

Strandlodsvej 44

2300 København S

Telefon: 53506060

www.horisontgruppen.dk

Copyright 2023