Indiska engagerar butikspersonalen

Icke-modeller ska förmedla att alla är välkomna.

Indiskas kampanj för kollektionen Essentials i september gjordes med den egna butikspersonalen som modeller. Responsen blev så bra att Indiska beslutat satsa mer på att låta personalen stå framför kameran.

”Vi har runt 500 härliga medarbetare i Skandinavien och Indien, i olika åldrar, med olika bakgrund och olika kroppstyper. Tillsammans representerar de vår vanligaste kund”, säger Karin Lindahl, vd.

Även kunderna får en chans att bli en del av varumärket. Just nu söker Indiska street style-modeller.

”Vi vill visa på att vi som företag är inkluderande – hos oss är alla välkomna. En bild med modeller stöpta i samma form förmedlar inte det”, säger Karin Lindahl.

-ANB

Relaterat innehåll

02.05.2024Designbase.se

Färgtrender 2025 handlar om harmoni

01.05.2024Designbase.se

Salone del Mobile.Milano 2024 slår fjolårets besökssiffror

19.04.2024Önska

Sponsrad

Önskabutikerna reste till Horred för årets första Önskaskola

18.04.2024Designbase.se

Rosendahl Design Group erhåller B Corp-certifiering

17.04.2024Witt Hvidevarer A/S

Sponsrad

Witt A/S tar över distributionen av Aiper trådlösa poolrobotar i Norden

08.04.2024Global Design Partner

Sponsrad

Från återvunnen plast till hållbara och multifunktionella produkter

05.04.2024Designbase.se

BoConcept förvärvar en internationell toppprofil

04.04.2024Witt Hvidevarer A/S

Sponsrad

iRobot introducerar en ny prisvänlig 2-i-1-robot: Roomba Combo Essential

Håll dig uppdaterad med designbase.se

Få insikt i de senaste produkterna, trenderna och tendenserna, spännande intervjuer, teman, unika jobberbjudanden och spännande evenemang.

Publisher

Horisont Gruppen a/s

Strandlodsvej 44

2300 København S

Telefon: 53506060

www.horisontgruppen.dk

Copyright 2023