ByOn nylanserar sitt varumärke för att skapa en tydligare identitet

ByOns nya sortiment är uppbyggt kring flera mindre kollektioner som hålls ihop av tydliga stories

Inredningsföretaget ByOn nylanserar nu sitt varumärke med syftet att skapa en tydligare identitet och förtydliga relationen till varumärkeshuset On Interiör, som det tillhör.

Med ett genomtänkt grundutbud, vassa trendprodukter och en hel del glädje, vill man utveckla en stark profil, där målet är att ByOn i framtiden ska ta en större plats på inredningsmarknaden.

ByOns nya sortiment är uppbyggt kring flera mindre kollektioner som hålls ihop av tydliga stories, och man har även gjort en del andra nödvändiga förändringar, som att effektivisera inköpsprocessen.

www.byon.se

-JBE

Relaterat innehåll

24.05.2024Designbase.se

Frontrunners i den cirkulära omjusteringen

23.05.2024Designbase.se

Möt en av designbranschens världsstjärnor

21.05.2024Designbase.se

Äventyrligt inträde på årets Formex

21.05.2024Designbase.se

Unga talangfulla nordiska designers hedras över hela världen

14.05.2024Designbase.se

Koelnmesse i nytt samarbete med Colombias ledande designmässa

14.05.2024Designbase.se

Här är årets ledande norska designföretag

09.05.2024Designbase.se

Habitare och Helsinki Design Week går samman för ett långsiktigt samarbete

08.05.2024Designbase.se

Ny hemkollektion från Home by Ilse Jacobsen

Håll dig uppdaterad med designbase.se

Få insikt i de senaste produkterna, trenderna och tendenserna, spännande intervjuer, teman, unika jobberbjudanden och spännande evenemang.

Publisher

Horisont Gruppen a/s

Strandlodsvej 44

2300 København S

Telefon: 53506060

www.horisontgruppen.dk

Copyright 2023