ByOn nylanserar sitt varumärke för att skapa en tydligare identitet

ByOns nya sortiment är uppbyggt kring flera mindre kollektioner som hålls ihop av tydliga stories

Inredningsföretaget ByOn nylanserar nu sitt varumärke med syftet att skapa en tydligare identitet och förtydliga relationen till varumärkeshuset On Interiör, som det tillhör.

Med ett genomtänkt grundutbud, vassa trendprodukter och en hel del glädje, vill man utveckla en stark profil, där målet är att ByOn i framtiden ska ta en större plats på inredningsmarknaden.

ByOns nya sortiment är uppbyggt kring flera mindre kollektioner som hålls ihop av tydliga stories, och man har även gjort en del andra nödvändiga förändringar, som att effektivisera inköpsprocessen.

www.byon.se

-JBE

Relaterat innehåll

17.06.2025Designbase.se

Tom Dixon pop-up

17.06.2025Designbase.se

3daysofdesign tar över Köpenhamn

17.06.2025Designbase.se

Norsk design på 3daysofdesign i Köpenhamn

16.06.2025Designbase.se

Formland-evenemangspartner i The Circular Furniture Network

12.06.2025Designbase.se

Hall Haus: En djärv vision för designdistriktet

11.06.2025Designbase.se

Jensen sover inte under lektionerna – vinner Svanenpriset

09.06.2025Formland

Sponsrad

Omtolkat Greenhouse-universum på Formland

09.06.2025Formland

Sponsrad

Nytt trenduniversum på Formland: Nuova Nostalgia

Håll dig uppdaterad med designbase.se

Få insikt i de senaste produkterna, trenderna och tendenserna, spännande intervjuer, teman, unika jobberbjudanden och spännande evenemang.

Publisher

Horisont Gruppen a/s

Strandlodsvej 44

2300 København S

Telefon: 53506060

www.horisontgruppen.dk

Copyright 2023