Tema: Bad och välbefinnande – en oas i vardagen

Foto: 123rf.com

I en vardag präglad av hastighet, skyldigheter och digitala impulser söker konsumenter små pauser med närvaro och lugn. Badrummet har blivit mer än bara ett funktionellt utrymme – det har blivit hemmets personliga fristad, där egenvård och sensualitet får plats. Detta ställer nya krav – och ger nya möjligheter – för återförsäljare, tillverkare och inredningsvarumärken. För konsumenter kräver inte nödvändigtvis lyxiga spa-vistelser, utan snarare tillgängliga och estetiska lösningar som kan integreras i vardagen. Det handlar om de små detaljerna: den ljuvliga doften, den mjuka handduken, den vackra tvålpumpboxen, belysningen som dämpas på kvällen och en växt som tar in naturen.

I samarbete med

12.05.2025Designbase.se

Bad och wellness – en oas i vardagen

Hur återförsäljare skapar merförsäljning i butiken och välbefinnande för konsumenten på en och samma gång, med fokus på inredning, trender och konsumentbehov.

12.05.2025F&H Group A/S

Sponsrad

Wellness i vardagsformat

09.05.2025F&H Group A/S

Sponsrad

Stäng ute vardagen – och släpp in välbefinnande

12.05.2025Designbase.se

Naturlig lugn och sensualitet i badrummet

07.05.2025Designbase.se

Ett stort steg för ansvarsfull städning och livsstil

Se fler teman

Se allt

Publisher

Horisont Gruppen a/s

Strandlodsvej 44

2300 København S

Telefon: 53506060

www.horisontgruppen.dk

Copyright 2023