Årspremiär för Önskaskolan

En obligatorisk utbildning med kedjans leverantörer.

Önskaskolan är en obligatorisk utbildning för Önskakedjans fasta personal..

I mitten av mars var det dags för årets första omgång av Önskaskolan, en obligatorisk utbildning för Önskakedjans fast anställda personal som arrangeras två gånger årligen. Programmet sträcker sig över två dagar och inkluderar träning med kedjans leverantörer, som turas om att delta. Den här gången var det Briscapo som stod som värd, medan även företag som Ex. Österlen, Eva Solo, Zwilling och Peugeot var med och utbildade deltagarna. Exempel på ämnen som tas upp under kursen är olika material, skötsel av produkter samt tillverkningsprocesser. Bland annat höll Briscapo denna gång i en intressant glasprovning, där samma dryck provades i olika typer av glas, för att jämföra vad som då hände med doft och smak. Dessutom ingår alltid ett pass kring Önskas vision och affärsplan, samt hur man arbetar tillsammans med kunder och butiker.  

-JBE

Relaterat innehåll

10.09.2025Designbase.se

Salling skriver historia och öppnar sina dörrar i Köpenhamn

02.09.2025Designbase.se

Bolig Mad Design-mässan expanderar

01.09.2025Designbase.se

Ny analys: Danmark har förlorat tusentals butiker

22.08.2025Designbase.se

Teamtronic stärker sin europeiska position

21.08.2025Formland

Sponsrad

Bolig Mad Design mässan utökar med ny upplaga på MCH Messecenter Herning

15.08.2025Designbase.se

Ohlsson & Lohaven förvärvar Hippie de Luxe

11.08.2025Designbase.se

Internationell design på jakt efter flexibilitet

05.08.2025Designbase.se

Ny rapport om den amerikanska marknaden

Håll dig uppdaterad med designbase.se

Få insikt i de senaste produkterna, trenderna och tendenserna, spännande intervjuer, teman, unika jobberbjudanden och spännande evenemang.

Publisher

Horisont Gruppen a/s

Strandlodsvej 44

2300 København S

Telefon: 53506060

www.horisontgruppen.dk

Copyright 2023