Årspremiär för Önskaskolan

En obligatorisk utbildning med kedjans leverantörer.

Önskaskolan är en obligatorisk utbildning för Önskakedjans fasta personal..

I mitten av mars var det dags för årets första omgång av Önskaskolan, en obligatorisk utbildning för Önskakedjans fast anställda personal som arrangeras två gånger årligen. Programmet sträcker sig över två dagar och inkluderar träning med kedjans leverantörer, som turas om att delta. Den här gången var det Briscapo som stod som värd, medan även företag som Ex. Österlen, Eva Solo, Zwilling och Peugeot var med och utbildade deltagarna. Exempel på ämnen som tas upp under kursen är olika material, skötsel av produkter samt tillverkningsprocesser. Bland annat höll Briscapo denna gång i en intressant glasprovning, där samma dryck provades i olika typer av glas, för att jämföra vad som då hände med doft och smak. Dessutom ingår alltid ett pass kring Önskas vision och affärsplan, samt hur man arbetar tillsammans med kunder och butiker.  

-JBE

Relaterat innehåll

26.06.2025Fun Nordic ApS

Sponsrad

Hâws utökar sitt sortiment – ​​nya kategorier och produkter.

19.06.2025Designbase.se

Broste Copenhagen säljer sin andel av Kristina Dam Studio

18.06.2025Designbase.se

3daysi det vackraste solskenet

18.06.2025Designbase.se

3daysofdesign är igång

10.06.2025Designbase.se

Ny VD på F&H

09.06.2025Designbase.se

Ett år av transformation mot en starkare Rosendahl Design Group

05.06.2025Designbase.se

Temu stärker sina insatser mot förfalskade produkter

04.06.2025Designbase.se

Fyra megatrender kommer att öka komplexiteten för företag år 2025

Håll dig uppdaterad med designbase.se

Få insikt i de senaste produkterna, trenderna och tendenserna, spännande intervjuer, teman, unika jobberbjudanden och spännande evenemang.

Publisher

Horisont Gruppen a/s

Strandlodsvej 44

2300 København S

Telefon: 53506060

www.horisontgruppen.dk

Copyright 2023