Åhléns utökar sin digitala marknadsplats

Ett led i resan mot omnikanal.

Som ett led i sin utveckling av den digitala marknadsplatsen lanserar Åhléns nu fler varumärken på åhléns.se. Bland nyheterna finns också helt nya kategorier, som till exempel större möbler, tapeter och cyklar. Åhléns e-handel kom igång 2016 och har sedan starten vuxit i snabb takt. Köp online ger bonuspoäng för medlemmar i kundklubben och ska på sikt kunna hämtas och returneras även i varuhusen. Satsningen beskrivs i ett pressmeddelande som ett viktigt steg i varuhusets resa mot omnikanal. De nya varumärken som numera finns tillgängliga online inkluderar bland annat Hillerstorp, Layered, Muji, Norrgavel, Sofa Store och Studio Lisa Bengtsson.

-JBE

Relaterat innehåll

11.12.2025Antex Plast A/S

Sponsrad

Hållbar plastproduktion

10.12.2025Designbase.se

JYSK sätter nya standarder med rekordresultat 2024/25

02.12.2025Designbase.se

AI flyttar ut på butiksgolvet – nu kan även små återförsäljare vara med

17.11.2025Designbase.se

Hur man får ut värde av influencer-samarbeten

06.11.2025Antex Plast A/S

Sponsrad

Utökat samarbete med Montana Furniture

29.10.2025Witt Denmark A/S

Sponsrad

Witt Denmark A/S tar EasyMotionSkin till Norden – en ny era för EMS-träning

29.10.2025Designbase.se

Nordiska företag förvandlar data till affärer

28.10.2025Witt Denmark A/S

Sponsrad

Witt Denmark A/S och Haier Europe ingår strategiskt partnerskap för att påskynda tillväxt och innovation i Norden

Håll dig uppdaterad med designbase.se

Få insikt i de senaste produkterna, trenderna och tendenserna, spännande intervjuer, teman, unika jobberbjudanden och spännande evenemang.

Publisher

Horisont Gruppen a/s

Strandlodsvej 44

2300 København S

Telefon: 53506060

www.horisontgruppen.dk

Copyright 2023