Åhléns utökar sin digitala marknadsplats

Ett led i resan mot omnikanal.

Som ett led i sin utveckling av den digitala marknadsplatsen lanserar Åhléns nu fler varumärken på åhléns.se. Bland nyheterna finns också helt nya kategorier, som till exempel större möbler, tapeter och cyklar. Åhléns e-handel kom igång 2016 och har sedan starten vuxit i snabb takt. Köp online ger bonuspoäng för medlemmar i kundklubben och ska på sikt kunna hämtas och returneras även i varuhusen. Satsningen beskrivs i ett pressmeddelande som ett viktigt steg i varuhusets resa mot omnikanal. De nya varumärken som numera finns tillgängliga online inkluderar bland annat Hillerstorp, Layered, Muji, Norrgavel, Sofa Store och Studio Lisa Bengtsson.

-JBE

Relaterat innehåll

18.07.2025Designbase.se

Tillväxt, premiärer och nya marknader

11.07.2025Designbase.se

JYSK får rekordmånga arbetsgivarutmärkelser

26.06.2025Fun Nordic ApS

Sponsrad

Hâws utökar sitt sortiment – ​​nya kategorier och produkter.

19.06.2025Designbase.se

Broste Copenhagen säljer sin andel av Kristina Dam Studio

18.06.2025Designbase.se

3daysi det vackraste solskenet

18.06.2025Designbase.se

3daysofdesign är igång

10.06.2025Designbase.se

Ny VD på F&H

09.06.2025Designbase.se

Ett år av transformation mot en starkare Rosendahl Design Group

Håll dig uppdaterad med designbase.se

Få insikt i de senaste produkterna, trenderna och tendenserna, spännande intervjuer, teman, unika jobberbjudanden och spännande evenemang.

Publisher

Horisont Gruppen a/s

Strandlodsvej 44

2300 København S

Telefon: 53506060

www.horisontgruppen.dk

Copyright 2023