Voice nylanserar sitt varumärke

360 graders perspektiv och flera nya modeller.

Voice utökar sitt sortiment med bland annat sittmöbler..

Under Stockholm Design Week 2018 lanserar det svenska designvarumärket Voice ett nytt sortiment med funktionella och vackra möbler formgivna av Nina Jobs, designduon Cate & Nelson samt Mattias Stenberg, företagets nya Creative Advisor. Inspirationen för denna kollektion är hämtad från modeindustrins begrepp ”essentials”, eller ungefär ”basprodukter” på svenska.  Möblerna är avskalade i sin form men samtidigt eleganta och tidlösa, med stort fokus på material och hantverkskänsla. Flera av de nya produkterna är designade för att ta plats ute i rummet och vara vackra från alla sidor – i 360 grader.

-JBE

Relaterat innehåll

01.09.2025Witt Denmark A/S

Sponsrad

Kork, mjuka kanter och kreativitet: Barnvänliga nyheter från by KlipKlap

25.08.2025Designbase.se

Möbelmässan MESSE C är i full gång

21.07.2025Möbelmässan

Sponsrad

Svensktillverkat med själ – Bröderna Anderssons visar årets nyheter på Möbelmässan

21.07.2025Möbelmässan

Sponsrad

Englesson möter utmaningarna med tydlighet och formkänsla: “Vi står stadigt i det vi tror på”

21.07.2025Möbelmässan

Sponsrad

Anna Ekeneld: “Möbler är inte bara möbler – det påverkar vårt välmående och vår värld”

21.07.2025Möbelmässan

Sponsrad

Konsthantverk som stjärna – auktionsmarknaden formar framtidens inredning

21.07.2025Möbelmässan

Sponsrad

Ljus som upplevelse – inte bara teknik

21.07.2025Möbelmässan

Sponsrad

Nätverkande som bygger framtidens möbelbransch

Håll dig uppdaterad med designbase.se

Få insikt i de senaste produkterna, trenderna och tendenserna, spännande intervjuer, teman, unika jobberbjudanden och spännande evenemang.

Publisher

Horisont Gruppen a/s

Strandlodsvej 44

2300 København S

Telefon: 53506060

www.horisontgruppen.dk

Copyright 2023