Voice nylanserar sitt varumärke

360 graders perspektiv och flera nya modeller.

Voice utökar sitt sortiment med bland annat sittmöbler..

Under Stockholm Design Week 2018 lanserar det svenska designvarumärket Voice ett nytt sortiment med funktionella och vackra möbler formgivna av Nina Jobs, designduon Cate & Nelson samt Mattias Stenberg, företagets nya Creative Advisor. Inspirationen för denna kollektion är hämtad från modeindustrins begrepp ”essentials”, eller ungefär ”basprodukter” på svenska.  Möblerna är avskalade i sin form men samtidigt eleganta och tidlösa, med stort fokus på material och hantverkskänsla. Flera av de nya produkterna är designade för att ta plats ute i rummet och vara vackra från alla sidor – i 360 grader.

-JBE

Relaterat innehåll

10.10.2024Designbase.se

imm cologne 2025 är inställd

09.10.2024Designbase.se

Här är 10 vilda siffror om Temu

17.09.2024F&H Group A/S

Sponsrad

Designmöbler med sladd från Villa Collection Danmark

16.09.2024F&H Group A/S

Sponsrad

Eleganta entrényheter från Zone

03.09.2024Designbase.se

En ny cirkulär modell för design

27.08.2024Designbase.se

Tidigare deltagare i Danmarks Next Classic revive möbelfabrik

22.08.2024Möbelmässan

Sponsrad

Fullt hus på Möbelmässan Göteborg: "I år ställs höga förväntningar!"

01.08.2024Designbase.se

Mater fortsätter den gröna resan

Håll dig uppdaterad med designbase.se

Få insikt i de senaste produkterna, trenderna och tendenserna, spännande intervjuer, teman, unika jobberbjudanden och spännande evenemang.

Publisher

Horisont Gruppen a/s

Strandlodsvej 44

2300 København S

Telefon: 53506060

www.horisontgruppen.dk

Copyright 2023