Voice nylanserar sitt varumärke

360 graders perspektiv och flera nya modeller.

Voice utökar sitt sortiment med bland annat sittmöbler..

Under Stockholm Design Week 2018 lanserar det svenska designvarumärket Voice ett nytt sortiment med funktionella och vackra möbler formgivna av Nina Jobs, designduon Cate & Nelson samt Mattias Stenberg, företagets nya Creative Advisor. Inspirationen för denna kollektion är hämtad från modeindustrins begrepp ”essentials”, eller ungefär ”basprodukter” på svenska.  Möblerna är avskalade i sin form men samtidigt eleganta och tidlösa, med stort fokus på material och hantverkskänsla. Flera av de nya produkterna är designade för att ta plats ute i rummet och vara vackra från alla sidor – i 360 grader.

-JBE

Relaterat innehåll

01.05.2025Witt Hvidevarer A/S

Sponsrad

15 år av lek och design – by KlipKlap lanserar jubileumsutgåvor av sina populära barnstolar

30.04.2025Designbase.se

Framtida möbelklassiker

26.03.2025Designbase.se

Interior Looks med stark debut

12.03.2025Designbase.se

Sørensen Leather uppnår B Corp-certifiering

11.03.2025Designbase.se

Nytt koncept med bevisad styrka

10.03.2025Designbase.se

Stouby rapporterar redo att sälja slut på MESSE C Furniture Fair

19.02.2025Designbase.se

Den europeiska möbelindustrin: status, utmaningar och framtidsutsikter

04.02.2025Designbase.se

BOLIA når två viktiga miljömilstolpar

Håll dig uppdaterad med designbase.se

Få insikt i de senaste produkterna, trenderna och tendenserna, spännande intervjuer, teman, unika jobberbjudanden och spännande evenemang.

Publisher

Horisont Gruppen a/s

Strandlodsvej 44

2300 København S

Telefon: 53506060

www.horisontgruppen.dk

Copyright 2023