Tvål för trygghet

Lagerhaus lanserar tvål till förmån för Bris.

Barnrättsorganisationen Bris, Barnens rätt i samhället, kämpar för ett bättre samhälle för barn med barnkonventionen som grund. Verksamheten finansieras med företagssponsring, gåvor och medlemsavgifter. Nu presenterar Lagerhaus en ny tvål som säljs till förmån för Bris.

”Vi är superstolta över att ha tagit fram denna tvål tillsammans med en så viktig organisation som Bris. För oss var det självklart att smycka tvålen med regnbågen. Alla människor är lika värda och barnen är vår framtid”, säger Lagerhaus designchef Therese Stråhle.

För varje såld tvål går 5 kronor till Bris.

-ANB

Relaterat innehåll

10.10.2024Designbase.se

imm cologne 2025 är inställd

09.10.2024Designbase.se

Här är 10 vilda siffror om Temu

03.10.2024Designbase.se

Ny chef för spoga+gafa

30.09.2024Designbase.se

Intäktsökning i JYSK

30.09.2024Designbase.se

Gör dig redo för Black Friday – även som B2Bs

30.09.2024Designbase.se

AI i ögonhöjd

27.09.2024Designbase.se

Ny guide: Få hjälp att skapa en bra ton på arbetsplatsen

26.09.2024Designbase.se

Förbered ditt företag för Googles uppdaterade sökmotor med AI

Håll dig uppdaterad med designbase.se

Få insikt i de senaste produkterna, trenderna och tendenserna, spännande intervjuer, teman, unika jobberbjudanden och spännande evenemang.

Publisher

Horisont Gruppen a/s

Strandlodsvej 44

2300 København S

Telefon: 53506060

www.horisontgruppen.dk

Copyright 2023