Tvål för trygghet

Lagerhaus lanserar tvål till förmån för Bris.

Barnrättsorganisationen Bris, Barnens rätt i samhället, kämpar för ett bättre samhälle för barn med barnkonventionen som grund. Verksamheten finansieras med företagssponsring, gåvor och medlemsavgifter. Nu presenterar Lagerhaus en ny tvål som säljs till förmån för Bris.

”Vi är superstolta över att ha tagit fram denna tvål tillsammans med en så viktig organisation som Bris. För oss var det självklart att smycka tvålen med regnbågen. Alla människor är lika värda och barnen är vår framtid”, säger Lagerhaus designchef Therese Stråhle.

För varje såld tvål går 5 kronor till Bris.

-ANB

Relaterat innehåll

10.06.2025Designbase.se

Ny VD på F&H

09.06.2025Designbase.se

Ett år av transformation mot en starkare Rosendahl Design Group

05.06.2025Designbase.se

Temu stärker sina insatser mot förfalskade produkter

04.06.2025Designbase.se

Fyra megatrender kommer att öka komplexiteten för företag år 2025

26.05.2025Designbase.se

Amerikanska företag drabbas av tullar

05.05.2025Designbase.se

Färgerna för 2026 säger "Välkommen hem"

05.05.2025Designbase.se

Rapport om den amerikanska inredningsbranschen

01.05.2025Designbase.se

CSRD-avstängd

Håll dig uppdaterad med designbase.se

Få insikt i de senaste produkterna, trenderna och tendenserna, spännande intervjuer, teman, unika jobberbjudanden och spännande evenemang.

Publisher

Horisont Gruppen a/s

Strandlodsvej 44

2300 København S

Telefon: 53506060

www.horisontgruppen.dk

Copyright 2023