Society of Lifestyle lanserar webbutik i Sverige
Detta för House Doctor och Meraki närmare konsumenterna.
Foto: Society of Lifestyle
Häromdagen nåddes en spännande milstolpe då Society of Lifestyle lanserade sin B2C-webbshop i Sverige. Det är ett viktigt steg mot att göra deras populära livsstilsvarumärken, inklusive House Doctor och Meraki, mer tillgängliga för konsumenter.
Svenska kunder kan nu enkelt bläddra bland både House Doctor- och Meraki-produkter, från de senaste kollektionerna till bästsäljare, allt på ett och samma ställe på housedoctor.com. Och med bara ett klick kan deras favoritartiklar levereras direkt till deras dörr.
Troels Damgaard Madsen, CCO, delar med sig av sin entusiasm över expansionen: "Vi ser fram emot att engagera oss med den svenska communityn online och få värdefulla insikter i deras behov och preferenser. Denna milstolpe kommer också vid perfekt tidpunkt då vi firar Merakis 10-årsjubileum. Med denna nya onlineplattform kan vi visa upp det vi gör bäst, vilket är att designa vackra heminredningar, hudvårdsprodukter och accessoarer som främjar välbefinnande och egenvård. Dessa varumärken förtjänar verkligen sin plats på den internationella scenen, och jag är stolt över att äntligen dela våra produkter med en bredare publik."