Plantagen lanserar nytt lojalitetskoncept

Trädgårdsmästare inspirerar i trädgårdsprogram

Foto Plantagen.

Under april lanserade Plantagen ett nytt kundklubbskoncept där trädgårdsmästarna bjuder på kunskap och inspiration i nya trädgårdsprogrammet Odlingsbänken. I programmet möter programledaren och växtentusiasten Celeste Cappelen Plantagens trädgårdsmästare. Tillsammans lär de ut nya, spännande och oväntade sätt att lyckas med växter och odlingar utifrån säsong och behov.

”Trädgårdsmästarna och floristerna som finns runt om i våra fysiska butiker är hjärtat i Plantagens verksamhet. De står för den kompetens som våra kunder efterfrågar och det här är ett bra sätt att tillgängliggöra den kompetensen till våra medlemmar”, säger Maria Karlsson, CRM Manager på Plantagen.

Alla program kommer att finnas tillgängliga på plantagen.se/kundklubb för inloggade kundklubbsmedlemmar.

www.plantagen.se

-AB

Relaterat innehåll

24.05.2024Designbase.se

Frontrunners i den cirkulära omjusteringen

23.05.2024Designbase.se

Möt en av designbranschens världsstjärnor

30.04.2024Designbase.se

Messe Frankfurt erbjuder gratis evenemang online för alla

23.04.2024Designbase.se

Artificiell intelligens i detaljhandeln

19.04.2024Önska

Sponsrad

Önskabutikerna reste till Horred för årets första Önskaskola

18.04.2024Designbase.se

Rosendahl Design Group erhåller B Corp-certifiering

17.04.2024Witt Hvidevarer A/S

Sponsrad

Witt A/S tar över distributionen av Aiper trådlösa poolrobotar i Norden

08.04.2024Global Design Partner

Sponsrad

Från återvunnen plast till hållbara och multifunktionella produkter

Håll dig uppdaterad med designbase.se

Få insikt i de senaste produkterna, trenderna och tendenserna, spännande intervjuer, teman, unika jobberbjudanden och spännande evenemang.

Publisher

Horisont Gruppen a/s

Strandlodsvej 44

2300 København S

Telefon: 53506060

www.horisontgruppen.dk

Copyright 2023