Plantagen lanserar nytt lojalitetskoncept

Trädgårdsmästare inspirerar i trädgårdsprogram

Foto Plantagen.

Under april lanserade Plantagen ett nytt kundklubbskoncept där trädgårdsmästarna bjuder på kunskap och inspiration i nya trädgårdsprogrammet Odlingsbänken. I programmet möter programledaren och växtentusiasten Celeste Cappelen Plantagens trädgårdsmästare. Tillsammans lär de ut nya, spännande och oväntade sätt att lyckas med växter och odlingar utifrån säsong och behov.

”Trädgårdsmästarna och floristerna som finns runt om i våra fysiska butiker är hjärtat i Plantagens verksamhet. De står för den kompetens som våra kunder efterfrågar och det här är ett bra sätt att tillgängliggöra den kompetensen till våra medlemmar”, säger Maria Karlsson, CRM Manager på Plantagen.

Alla program kommer att finnas tillgängliga på plantagen.se/kundklubb för inloggade kundklubbsmedlemmar.

www.plantagen.se

-AB

Relaterat innehåll

10.06.2025Designbase.se

Ny VD på F&H

09.06.2025Designbase.se

Ett år av transformation mot en starkare Rosendahl Design Group

05.06.2025Designbase.se

Temu stärker sina insatser mot förfalskade produkter

04.06.2025Designbase.se

Fyra megatrender kommer att öka komplexiteten för företag år 2025

26.05.2025Designbase.se

Amerikanska företag drabbas av tullar

05.05.2025Designbase.se

Färgerna för 2026 säger "Välkommen hem"

05.05.2025Designbase.se

Rapport om den amerikanska inredningsbranschen

01.05.2025Designbase.se

CSRD-avstängd

Håll dig uppdaterad med designbase.se

Få insikt i de senaste produkterna, trenderna och tendenserna, spännande intervjuer, teman, unika jobberbjudanden och spännande evenemang.

Publisher

Horisont Gruppen a/s

Strandlodsvej 44

2300 København S

Telefon: 53506060

www.horisontgruppen.dk

Copyright 2023