Mio spräcker drömgräns

7 miljarder på tolv månader

I juli passerade Mio gränsen 7 miljarder i försäljning på rullande 12 månader, vilket är nytt rekord för företaget.
”Det här är, förutom en drömgräns, även ett viktigt delmål mot det tillväxtmål som vi satt till 2022. Vi har aldrig i Mios historia hjälpt så många att skapa hem att trivas i och vara stolta över som just nu och planen framåt är att fortsätta möblera om i möbel- och inrednings-Sverige, säger Mios vd Björn Lindblad
www.mio.se

Relaterat innehåll

24.04.2024Designbase.se

Heimtextil samarbetar med Patricia Urquiola 2025

23.04.2024Designbase.se

Fyra makrotrender för de kommande åren

18.04.2024Designbase.se

Rosendahl Design Group erhåller B Corp-certifiering

17.04.2024Witt Hvidevarer A/S

Sponsrad

Witt A/S tar över distributionen av Aiper trådlösa poolrobotar i Norden

08.04.2024Global Design Partner

Sponsrad

Från återvunnen plast till hållbara och multifunktionella produkter

05.04.2024Designbase.se

BoConcept förvärvar en internationell toppprofil

04.04.2024Witt Hvidevarer A/S

Sponsrad

iRobot introducerar en ny prisvänlig 2-i-1-robot: Roomba Combo Essential

27.03.2024Önska

Sponsrad

Önska reser tillsammans!

Håll dig uppdaterad med designbase.se

Få insikt i de senaste produkterna, trenderna och tendenserna, spännande intervjuer, teman, unika jobberbjudanden och spännande evenemang.

Publisher

Horisont Gruppen a/s

Strandlodsvej 44

2300 København S

Telefon: 53506060

www.horisontgruppen.dk

Copyright 2023