Mio lanserar drive-thru

Nygammal tjänst ska minska fysisk kontakt.

Med tanke på behovet av att minimera fysiska kontakter under coronapandemin vill Mio göra det enklare för kunderna att välja leveransalternativ utanför butiken och lanserar den nygamla tjänsten ”drive-thru", tidigare komplement till "hämta i butik". Alternativet, som innebär att kunderna får leveransen direkt till bilen på lastzonen utanför butiken eller utanför varuutlämningen, är valbart på mio.se och kostar ingenting extra.

-ANB

Relaterat innehåll

15.08.2025Designbase.se

Ohlsson & Lohaven förvärvar Hippie de Luxe

11.08.2025Designbase.se

Internationell design på jakt efter flexibilitet

05.08.2025Designbase.se

Ny rapport om den amerikanska marknaden

18.07.2025Designbase.se

Tillväxt, premiärer och nya marknader

11.07.2025Designbase.se

JYSK får rekordmånga arbetsgivarutmärkelser

26.06.2025Fun Nordic ApS

Sponsrad

Hâws utökar sitt sortiment – ​​nya kategorier och produkter.

19.06.2025Designbase.se

Broste Copenhagen säljer sin andel av Kristina Dam Studio

18.06.2025Designbase.se

3daysi det vackraste solskenet

Håll dig uppdaterad med designbase.se

Få insikt i de senaste produkterna, trenderna och tendenserna, spännande intervjuer, teman, unika jobberbjudanden och spännande evenemang.

Publisher

Horisont Gruppen a/s

Strandlodsvej 44

2300 København S

Telefon: 53506060

www.horisontgruppen.dk

Copyright 2023