Mio lanserar drive-thru

Nygammal tjänst ska minska fysisk kontakt.

Med tanke på behovet av att minimera fysiska kontakter under coronapandemin vill Mio göra det enklare för kunderna att välja leveransalternativ utanför butiken och lanserar den nygamla tjänsten ”drive-thru", tidigare komplement till "hämta i butik". Alternativet, som innebär att kunderna får leveransen direkt till bilen på lastzonen utanför butiken eller utanför varuutlämningen, är valbart på mio.se och kostar ingenting extra.

-ANB

Relaterat innehåll

07.10.2025Designbase.se

Hur AI kan skapa värde och stärka konkurrenskraften för små och medelstora företag

30.09.2025Witt Denmark A/S

Sponsrad

Witt Denmark A/S blir distributör av Roborocks kabelfria robotgräsklippare på den nordiska marknaden

23.09.2025Designbase.se

AI-användningen har nästan fyrdubblats

19.09.2025Fun Nordic ApS

Sponsrad

Årets leverantör 2025

17.09.2025Global Design Partner

Sponsrad

Global Design Partner skapar framgång för starka varumärken

10.09.2025Designbase.se

Salling skriver historia och öppnar sina dörrar i Köpenhamn

02.09.2025Designbase.se

Bolig Mad Design-mässan expanderar

01.09.2025Designbase.se

Ny analys: Danmark har förlorat tusentals butiker

Håll dig uppdaterad med designbase.se

Få insikt i de senaste produkterna, trenderna och tendenserna, spännande intervjuer, teman, unika jobberbjudanden och spännande evenemang.

Publisher

Horisont Gruppen a/s

Strandlodsvej 44

2300 København S

Telefon: 53506060

www.horisontgruppen.dk

Copyright 2023