Mio gör bästa året någonsin

85 procents tillväxt på e-handel

Mio uppvisar den starkaste tillväxten i företagets historia för räkenskapsåret 2020/2021. Den totala tillväxten är 11,6 procent och e-handeln har vuxit med hela 85 procent. Försäljningen på e-handel överskrider en miljard kronor.

”Det är oerhört glädjande och vi är stolta att vi kan fortsätta att växa och ta marknadsandelar. Summerar vi de senaste 12 åren har vi lyckats prestera bättre än branschen 11 av 12 år”, säger vd Björn Lindblad.

Relaterat innehåll

24.05.2024Designbase.se

Frontrunners i den cirkulära omjusteringen

23.05.2024Designbase.se

Möt en av designbranschens världsstjärnor

30.04.2024Designbase.se

Messe Frankfurt erbjuder gratis evenemang online för alla

23.04.2024Designbase.se

Artificiell intelligens i detaljhandeln

19.04.2024Önska

Sponsrad

Önskabutikerna reste till Horred för årets första Önskaskola

18.04.2024Designbase.se

Rosendahl Design Group erhåller B Corp-certifiering

17.04.2024Witt Hvidevarer A/S

Sponsrad

Witt A/S tar över distributionen av Aiper trådlösa poolrobotar i Norden

08.04.2024Global Design Partner

Sponsrad

Från återvunnen plast till hållbara och multifunktionella produkter

Håll dig uppdaterad med designbase.se

Få insikt i de senaste produkterna, trenderna och tendenserna, spännande intervjuer, teman, unika jobberbjudanden och spännande evenemang.

Publisher

Horisont Gruppen a/s

Strandlodsvej 44

2300 København S

Telefon: 53506060

www.horisontgruppen.dk

Copyright 2023