Mio gör bästa året någonsin

85 procents tillväxt på e-handel

Mio uppvisar den starkaste tillväxten i företagets historia för räkenskapsåret 2020/2021. Den totala tillväxten är 11,6 procent och e-handeln har vuxit med hela 85 procent. Försäljningen på e-handel överskrider en miljard kronor.

”Det är oerhört glädjande och vi är stolta att vi kan fortsätta att växa och ta marknadsandelar. Summerar vi de senaste 12 åren har vi lyckats prestera bättre än branschen 11 av 12 år”, säger vd Björn Lindblad.

Relaterat innehåll

08.01.2025Önska

Sponsrad

Önskakedjan firar 20 år med jubileumsgala i glitter och glamour!

18.12.2024Designbase.se

De potentiella cybersäkerhetshoten 2025

17.12.2024Designbase.se

Svanen delar ut Svanen 2023 till Høie

12.12.2024Designbase.se

Flexibla skatteregler för generationsväxling ska inte ersätta släktmötet

05.12.2024Witt Hvidevarer A/S

Sponsrad

Från villa till industri: Segway Navimow X-serien sätter nya standarder för gräsvård

03.12.2024Formex

Sponsrad

Kreativitet och hållbarhet i fokus på Formex i januari

03.12.2024Designbase.se

Nordiska entreprenörer och startups ska vara spjutspetsar

02.12.2024Droppery

Sponsrad

Solfelt intensifierar samarbetet med Droppery: "Building growth together"

Håll dig uppdaterad med designbase.se

Få insikt i de senaste produkterna, trenderna och tendenserna, spännande intervjuer, teman, unika jobberbjudanden och spännande evenemang.

Publisher

Horisont Gruppen a/s

Strandlodsvej 44

2300 København S

Telefon: 53506060

www.horisontgruppen.dk

Copyright 2023