Linum parle français

Stark tillväxt på e-handeln

Linum har utvecklat sin e-handelsaffär under ett par år och gör 2020 sitt bästa försäljningsår online sedan lanseringen 2016. Jämfört med samma period 2019 är omsättningen nästan dubblerad. Sedan tidigare har kunder kunnat välja mellan svenska, tyska och engelska på linumdesign.com. Nu lägg franska till som alternativ.
”Med cirka 67 miljoner invånare blir Frankrike en av Europas största marknader. Sett till att vi redan är ett etablerat varumärke med en solid kundgrupp där kändes det viktigt att justera hur vi kommunicerar, säger Therese Carlqvist, tillförordnad e-handelsansvarig.
www.linumdesign.com

Relaterat innehåll

04.03.2024Designbase.se

Direktörsbyte i Brdr. Kruger

04.03.2024Designbase.se

Mångfald och samvaro under den kulinariska sommaren

28.02.2024Designbase.se

The Inspired Home Show med ny mässlayout

27.02.2024Designbase.se

Nu kan polyester genanvendes

23.02.2024Designbase.se

Michael Ring avgår som vd för Stelton

23.02.2024Designbase.se

Hur man väljer de mest effektiva AI-prompterna

21.02.2024Designbase.se

Design Collection flyttar Ro Collection-verksamheten till Silkeborg

20.02.2024Designbase.se

Äkta mässatmosfär och en ljus blick på framtiden

Håll dig uppdaterad med designbase.se

Få insikt i de senaste produkterna, trenderna och tendenserna, spännande intervjuer, teman, unika jobberbjudanden och spännande evenemang.

Publisher

Horisont Gruppen a/s

Strandlodsvej 44

2300 København S

Telefon: 53506060

www.horisontgruppen.dk

Copyright 2023