Linum parle français

Stark tillväxt på e-handeln

Linum har utvecklat sin e-handelsaffär under ett par år och gör 2020 sitt bästa försäljningsår online sedan lanseringen 2016. Jämfört med samma period 2019 är omsättningen nästan dubblerad. Sedan tidigare har kunder kunnat välja mellan svenska, tyska och engelska på linumdesign.com. Nu lägg franska till som alternativ.
”Med cirka 67 miljoner invånare blir Frankrike en av Europas största marknader. Sett till att vi redan är ett etablerat varumärke med en solid kundgrupp där kändes det viktigt att justera hur vi kommunicerar, säger Therese Carlqvist, tillförordnad e-handelsansvarig.
www.linumdesign.com

Relaterat innehåll

10.09.2025Designbase.se

Salling skriver historia och öppnar sina dörrar i Köpenhamn

02.09.2025Designbase.se

Bolig Mad Design-mässan expanderar

01.09.2025Designbase.se

Ny analys: Danmark har förlorat tusentals butiker

22.08.2025Designbase.se

Teamtronic stärker sin europeiska position

21.08.2025Formland

Sponsrad

Bolig Mad Design mässan utökar med ny upplaga på MCH Messecenter Herning

15.08.2025Designbase.se

Ohlsson & Lohaven förvärvar Hippie de Luxe

11.08.2025Designbase.se

Internationell design på jakt efter flexibilitet

05.08.2025Designbase.se

Ny rapport om den amerikanska marknaden

Håll dig uppdaterad med designbase.se

Få insikt i de senaste produkterna, trenderna och tendenserna, spännande intervjuer, teman, unika jobberbjudanden och spännande evenemang.

Publisher

Horisont Gruppen a/s

Strandlodsvej 44

2300 København S

Telefon: 53506060

www.horisontgruppen.dk

Copyright 2023