KitchenAid har utsett Årets färg

Gyllenorange ska symbolisera samhörighet

Sedan 2018 har KitchenAid laserat en Årets färg på utvalda produkter. I år är det en orange nyans som fått namnet Honey och ska föra tanken till harmoniska honungsbisamhällen.

”Under det senaste året har världens gemensamma instinkt att komma samman för allmänhetens bästa ökat”, säger Cecilia Liss, Head of KitchenAid Nordics. 

”Samtidigt har vi sett att varma och rika nyanser dominerar både inredning och mode. Med Honey kombinerar KitchenAid det ljuvliga med samhörighet med en gyllenorange nyans som konsumenter redan naturligt graviterar mot”

www.kitchenaid.se

Relaterat innehåll

12.07.2024Designbase.se

Ökning av konkurser i juni

09.07.2024Designbase.se

Möbelbranschens klimatutmaning: "Vill du behålla kunderna? Tänk cirkulärt!"

26.06.2024Designbase.se

3daysofdesign: Jacob Jensen har fått ett nytt varumärke och omtolkas

14.06.2024Designbase.se

Ny distributionsstrategi hos Microplane

10.06.2024BRIX DESIGN A/S

Sponsrad

Vikten av en vass kniv i köket

27.05.2024BRIX DESIGN A/S

Sponsrad

Sommarmys På Terrassen

23.05.2024F&H Group A/S

Sponsrad

Designklassiker från Rosti fyller 70 år

13.05.2024BRIX DESIGN A/S

Sponsrad

Innovativa Isbrickformar

Håll dig uppdaterad med designbase.se

Få insikt i de senaste produkterna, trenderna och tendenserna, spännande intervjuer, teman, unika jobberbjudanden och spännande evenemang.

Publisher

Horisont Gruppen a/s

Strandlodsvej 44

2300 København S

Telefon: 53506060

www.horisontgruppen.dk

Copyright 2023