KitchenAid har utsett Årets färg

Gyllenorange ska symbolisera samhörighet

Sedan 2018 har KitchenAid laserat en Årets färg på utvalda produkter. I år är det en orange nyans som fått namnet Honey och ska föra tanken till harmoniska honungsbisamhällen.

”Under det senaste året har världens gemensamma instinkt att komma samman för allmänhetens bästa ökat”, säger Cecilia Liss, Head of KitchenAid Nordics. 

”Samtidigt har vi sett att varma och rika nyanser dominerar både inredning och mode. Med Honey kombinerar KitchenAid det ljuvliga med samhörighet med en gyllenorange nyans som konsumenter redan naturligt graviterar mot”

www.kitchenaid.se

Relaterat innehåll

21.05.2024Designbase.se

Äventyrligt inträde på årets Formex

21.05.2024Designbase.se

Unga talangfulla nordiska designers hedras över hela världen

17.04.2024F&H Group A/S

Sponsrad

Blomsterbergs får kreativiteten att blomstra

16.04.2024Designbase.se

Hamonoya är en ny distributör för Patisse

15.04.2024F&H Group A/S

Sponsrad

Stora 79NORD-nyheter från Morsø

11.04.2024F&H Group A/S

Sponsrad

Kärnan i kvaliteten från HOLM

10.04.2024Witt Hvidevarer A/S

Sponsrad

Brygg kaffe som en riktig barista

01.04.2024BRIX DESIGN A/S

Sponsrad

Låt våren inbjuda till skaldjursfest.

Håll dig uppdaterad med designbase.se

Få insikt i de senaste produkterna, trenderna och tendenserna, spännande intervjuer, teman, unika jobberbjudanden och spännande evenemang.

Publisher

Horisont Gruppen a/s

Strandlodsvej 44

2300 København S

Telefon: 53506060

www.horisontgruppen.dk

Copyright 2023