Indiska samarbetar med Bröstcancerförbundet

Andel av försäljningen går till information och forskning

Under oktober månad påbörjade Indiska ett nytt samarbete med Bröstcancerförbundet för att öka medvetenhet kring bröstcancer och bidra till bröstcancerforskning. Indiska kommer att sälja både Rosa bandet samt en rad egendesignade produkter till förmån för Bröstcancerförbundets insamling och stöd till drabbade. Indiskas egendesignade produkter kommer bidra med 10 procent av försäljningspriset som oavkortat går till bröstcancerforskning.

”Vi är oerhört glada och stolta över att ingå samarbete med Bröstcancerförbundet. Det känns väldigt viktigt att vara med och bidra till insamlingen som möjliggör att forskningen inom bröstcancer går framåt. Varje timme får en kvinna beskedet bröstcancer”, säger Emma Hellstadius, e-handel, marknad- och expansionschef på Indiska.

Relaterat innehåll

11.12.2025Antex Plast A/S

Sponsrad

Hållbar plastproduktion

10.12.2025Designbase.se

JYSK sätter nya standarder med rekordresultat 2024/25

02.12.2025Designbase.se

AI flyttar ut på butiksgolvet – nu kan även små återförsäljare vara med

17.11.2025Designbase.se

Hur man får ut värde av influencer-samarbeten

06.11.2025Antex Plast A/S

Sponsrad

Utökat samarbete med Montana Furniture

29.10.2025Witt Denmark A/S

Sponsrad

Witt Denmark A/S tar EasyMotionSkin till Norden – en ny era för EMS-träning

29.10.2025Designbase.se

Nordiska företag förvandlar data till affärer

28.10.2025Witt Denmark A/S

Sponsrad

Witt Denmark A/S och Haier Europe ingår strategiskt partnerskap för att påskynda tillväxt och innovation i Norden

Håll dig uppdaterad med designbase.se

Få insikt i de senaste produkterna, trenderna och tendenserna, spännande intervjuer, teman, unika jobberbjudanden och spännande evenemang.

Publisher

Horisont Gruppen a/s

Strandlodsvej 44

2300 København S

Telefon: 53506060

www.horisontgruppen.dk

Copyright 2023