Happy Homes har nöjdaste kunderna

Kedjan toppar mystery shopping-undersökning

Foto Happy Homes.

För andra året i rad har undersökningsföretaget Better Business mätt kvalitén på kundmötet i 101 svenska butikskedjor med hjälp av så kallad mystery shopping. Resultatet baseras på ett antal mätpunkter inom frågegrupperna första intryck, bemötande, mekanisk försäljning, skyltning, personlig försäljning och sista intrycket. Årets bästa resultat får Happy Homes.

Vinnaren sticker ut på flera punkter och har förbättrat sitt resultat i förhållande till den förra mätningen. Framför allt har mätpunkten för första intrycket ökat.

”Happy Homes har fått 100 procent på första intrycket och rankar även högt vad gäller mekanisk försäljning, det vill säga försäljning som inte kräver någon typ av personlig service”, säger Lina Schölin, VD på Better Business.

Enligt HappyHomes marknadschef Ylva Widegren är det troligtvis flera faktorer som ligger bakom framgången. Kedjan har flera bra år bakom sig och kedjan arbetar aktivt med att inkludera och inspirera personalen.

www.happyhomes.se

-AB

Relaterat innehåll

21.08.2025Formland

Sponsrad

Bolig Mad Design mässan utökar med ny upplaga på MCH Messecenter Herning

15.08.2025Designbase.se

Ohlsson & Lohaven förvärvar Hippie de Luxe

11.08.2025Designbase.se

Internationell design på jakt efter flexibilitet

05.08.2025Designbase.se

Ny rapport om den amerikanska marknaden

18.07.2025Designbase.se

Tillväxt, premiärer och nya marknader

11.07.2025Designbase.se

JYSK får rekordmånga arbetsgivarutmärkelser

26.06.2025Fun Nordic ApS

Sponsrad

Hâws utökar sitt sortiment – ​​nya kategorier och produkter.

19.06.2025Designbase.se

Broste Copenhagen säljer sin andel av Kristina Dam Studio

Håll dig uppdaterad med designbase.se

Få insikt i de senaste produkterna, trenderna och tendenserna, spännande intervjuer, teman, unika jobberbjudanden och spännande evenemang.

Publisher

Horisont Gruppen a/s

Strandlodsvej 44

2300 København S

Telefon: 53506060

www.horisontgruppen.dk

Copyright 2023