Designtorget lanserar nytt liveshoppingformat

Sändningarna är ett samarbete med Showroom

Under julhandeln hade Designtorget premiär för ett nytt digitalt format för liveshopping. Målet är att inspirera både befintliga och nya kunder.

”Genom liveshopping hoppas vi kunna ge kunden mervärde och djupare inblick i designen som finns hos Designtorget. Hur produkter är tillverkade, vem som formgivit produkten och tankarna bakom designen”, säger Ulrika Nilsson, Marknadsansvarig på Designtorget.

Liveshoppinger är ett samarbete med företaget Showroom.

”Vi är givetvis stolta över att samarbeta med ett så välrenommerat och starkt varumärke inom genren design och formgivning. Att få knyta an tittaren till en marknadsplats som Designtorget där mötet mellan kund och formgivare är så pass nära ser vi som extra spännande”, säger Maria Olsson, COO på Showroom.

www.designtorget.se

-AB

Relaterat innehåll

10.06.2025Designbase.se

Ny VD på F&H

09.06.2025Designbase.se

Ett år av transformation mot en starkare Rosendahl Design Group

05.06.2025Designbase.se

Temu stärker sina insatser mot förfalskade produkter

04.06.2025Designbase.se

Fyra megatrender kommer att öka komplexiteten för företag år 2025

26.05.2025Designbase.se

Amerikanska företag drabbas av tullar

05.05.2025Designbase.se

Färgerna för 2026 säger "Välkommen hem"

05.05.2025Designbase.se

Rapport om den amerikanska inredningsbranschen

01.05.2025Designbase.se

CSRD-avstängd

Håll dig uppdaterad med designbase.se

Få insikt i de senaste produkterna, trenderna och tendenserna, spännande intervjuer, teman, unika jobberbjudanden och spännande evenemang.

Publisher

Horisont Gruppen a/s

Strandlodsvej 44

2300 København S

Telefon: 53506060

www.horisontgruppen.dk

Copyright 2023