The Body Shop Årets marknadsförare

Företaget prisat på branschgalan Franny.

I mars utsågs The Body Shop till Årets marknadsförare på Franny, galan för franschiseföretag på Grand Hotel i Stockholm. Priset delas ut i samarbete med TBS Mediabyrå och går till en franchisegivare som använt marknadsföring på ett innovativt och effektivt sätt för att stödja och utveckla sina franchisetagares affär. Finalister till priset var Brothers, 7-Eleven och The Body Shop.

– The Body Shop har det senaste året skruvat upp volymen och är glada och stolta över denna nominering. Vi tar den som ett tecken på att vi når igenom bruset, säger Matilda Wiechel, Marknads- och kommunikationsansvarig på The Body Shop Sverige.

-ANB

Relaterat innehåll

06.11.2025Antex Plast A/S

Sponsrad

Utökat samarbete med Montana Furniture

29.10.2025Witt Denmark A/S

Sponsrad

Witt Denmark A/S tar EasyMotionSkin till Norden – en ny era för EMS-träning

29.10.2025Designbase.se

Nordiska företag förvandlar data till affärer

28.10.2025Witt Denmark A/S

Sponsrad

Witt Denmark A/S och Haier Europe ingår strategiskt partnerskap för att påskynda tillväxt och innovation i Norden

21.10.2025Designbase.se

JYSK tredubblar bonusar för butiksanställda efter rekordår

07.10.2025Designbase.se

Hur AI kan skapa värde och stärka konkurrenskraften för små och medelstora företag

30.09.2025Witt Denmark A/S

Sponsrad

Witt Denmark A/S blir distributör av Roborocks kabelfria robotgräsklippare på den nordiska marknaden

23.09.2025Designbase.se

AI-användningen har nästan fyrdubblats

Håll dig uppdaterad med designbase.se

Få insikt i de senaste produkterna, trenderna och tendenserna, spännande intervjuer, teman, unika jobberbjudanden och spännande evenemang.

Publisher

Horisont Gruppen a/s

Strandlodsvej 44

2300 København S

Telefon: 53506060

www.horisontgruppen.dk

Copyright 2023