The Body Shop Årets marknadsförare

Företaget prisat på branschgalan Franny.

I mars utsågs The Body Shop till Årets marknadsförare på Franny, galan för franschiseföretag på Grand Hotel i Stockholm. Priset delas ut i samarbete med TBS Mediabyrå och går till en franchisegivare som använt marknadsföring på ett innovativt och effektivt sätt för att stödja och utveckla sina franchisetagares affär. Finalister till priset var Brothers, 7-Eleven och The Body Shop.

– The Body Shop har det senaste året skruvat upp volymen och är glada och stolta över denna nominering. Vi tar den som ett tecken på att vi når igenom bruset, säger Matilda Wiechel, Marknads- och kommunikationsansvarig på The Body Shop Sverige.

-ANB

Relaterat innehåll

17.10.2024Designbase.se

Innovation och inspiration på Heimtextil

15.10.2024Designbase.se

Salone del Mobile i dialog med den kinesiska marknaden

03.10.2024Designbase.se

Ny chef för spoga+gafa

30.09.2024Designbase.se

Intäktsökning i JYSK

30.09.2024Designbase.se

Gör dig redo för Black Friday – även som B2Bs

30.09.2024Designbase.se

AI i ögonhöjd

27.09.2024Designbase.se

Ny guide: Få hjälp att skapa en bra ton på arbetsplatsen

26.09.2024Designbase.se

Förbered ditt företag för Googles uppdaterade sökmotor med AI

Håll dig uppdaterad med designbase.se

Få insikt i de senaste produkterna, trenderna och tendenserna, spännande intervjuer, teman, unika jobberbjudanden och spännande evenemang.

Publisher

Horisont Gruppen a/s

Strandlodsvej 44

2300 København S

Telefon: 53506060

www.horisontgruppen.dk

Copyright 2023