The Body Shop Årets marknadsförare

Företaget prisat på branschgalan Franny.

I mars utsågs The Body Shop till Årets marknadsförare på Franny, galan för franschiseföretag på Grand Hotel i Stockholm. Priset delas ut i samarbete med TBS Mediabyrå och går till en franchisegivare som använt marknadsföring på ett innovativt och effektivt sätt för att stödja och utveckla sina franchisetagares affär. Finalister till priset var Brothers, 7-Eleven och The Body Shop.

– The Body Shop har det senaste året skruvat upp volymen och är glada och stolta över denna nominering. Vi tar den som ett tecken på att vi når igenom bruset, säger Matilda Wiechel, Marknads- och kommunikationsansvarig på The Body Shop Sverige.

-ANB

Relaterat innehåll

10.09.2025Designbase.se

Salling skriver historia och öppnar sina dörrar i Köpenhamn

02.09.2025Designbase.se

Bolig Mad Design-mässan expanderar

01.09.2025Designbase.se

Ny analys: Danmark har förlorat tusentals butiker

22.08.2025Designbase.se

Teamtronic stärker sin europeiska position

21.08.2025Formland

Sponsrad

Bolig Mad Design mässan utökar med ny upplaga på MCH Messecenter Herning

15.08.2025Designbase.se

Ohlsson & Lohaven förvärvar Hippie de Luxe

11.08.2025Designbase.se

Internationell design på jakt efter flexibilitet

05.08.2025Designbase.se

Ny rapport om den amerikanska marknaden

Håll dig uppdaterad med designbase.se

Få insikt i de senaste produkterna, trenderna och tendenserna, spännande intervjuer, teman, unika jobberbjudanden och spännande evenemang.

Publisher

Horisont Gruppen a/s

Strandlodsvej 44

2300 København S

Telefon: 53506060

www.horisontgruppen.dk

Copyright 2023