Washologi by Viktoria fyller fem

Lyxiga produkter för klädvård når ut i Europa.

I höst firar det svensktillverkade varumärket Washologi by Viktoria sitt femårsjubileum. Varumärket grundades av Viktoria Widengren 2014. Idén föddes när hon som mamma, mitt i livet med heltidsjobb och med en husrenovering i full gång, saknade bra produkter i snygga förpackningar till den nyrenoverade tvättstugan. Idag finns det nischade sortimentet, med miljösmarta produkter för hållbar klädvård, i mode och livsstilsbutiker både i Sverige och runtom i Europa.

-ANB

Relaterat innehåll

11.12.2025Antex Plast A/S

Sponsrad

Hållbar plastproduktion

10.12.2025Designbase.se

JYSK sätter nya standarder med rekordresultat 2024/25

02.12.2025Designbase.se

AI flyttar ut på butiksgolvet – nu kan även små återförsäljare vara med

17.11.2025Designbase.se

Hur man får ut värde av influencer-samarbeten

06.11.2025Antex Plast A/S

Sponsrad

Utökat samarbete med Montana Furniture

29.10.2025Witt Denmark A/S

Sponsrad

Witt Denmark A/S tar EasyMotionSkin till Norden – en ny era för EMS-träning

29.10.2025Designbase.se

Nordiska företag förvandlar data till affärer

28.10.2025Witt Denmark A/S

Sponsrad

Witt Denmark A/S och Haier Europe ingår strategiskt partnerskap för att påskynda tillväxt och innovation i Norden

Håll dig uppdaterad med designbase.se

Få insikt i de senaste produkterna, trenderna och tendenserna, spännande intervjuer, teman, unika jobberbjudanden och spännande evenemang.

Publisher

Horisont Gruppen a/s

Strandlodsvej 44

2300 København S

Telefon: 53506060

www.horisontgruppen.dk

Copyright 2023