Washologi by Viktoria fyller fem

Lyxiga produkter för klädvård når ut i Europa.

I höst firar det svensktillverkade varumärket Washologi by Viktoria sitt femårsjubileum. Varumärket grundades av Viktoria Widengren 2014. Idén föddes när hon som mamma, mitt i livet med heltidsjobb och med en husrenovering i full gång, saknade bra produkter i snygga förpackningar till den nyrenoverade tvättstugan. Idag finns det nischade sortimentet, med miljösmarta produkter för hållbar klädvård, i mode och livsstilsbutiker både i Sverige och runtom i Europa.

-ANB

Relaterat innehåll

03.05.2024Designbase.se

Nio designföretag slåss om den norska industrins viktigaste utmärkelser

02.05.2024Designbase.se

Färgtrender 2025 handlar om harmoni

19.04.2024Önska

Sponsrad

Önskabutikerna reste till Horred för årets första Önskaskola

18.04.2024Designbase.se

Rosendahl Design Group erhåller B Corp-certifiering

17.04.2024Witt Hvidevarer A/S

Sponsrad

Witt A/S tar över distributionen av Aiper trådlösa poolrobotar i Norden

08.04.2024Global Design Partner

Sponsrad

Från återvunnen plast till hållbara och multifunktionella produkter

05.04.2024Designbase.se

BoConcept förvärvar en internationell toppprofil

04.04.2024Witt Hvidevarer A/S

Sponsrad

iRobot introducerar en ny prisvänlig 2-i-1-robot: Roomba Combo Essential

Håll dig uppdaterad med designbase.se

Få insikt i de senaste produkterna, trenderna och tendenserna, spännande intervjuer, teman, unika jobberbjudanden och spännande evenemang.

Publisher

Horisont Gruppen a/s

Strandlodsvej 44

2300 København S

Telefon: 53506060

www.horisontgruppen.dk

Copyright 2023