Washologi by Viktoria fyller fem

Lyxiga produkter för klädvård når ut i Europa.

I höst firar det svensktillverkade varumärket Washologi by Viktoria sitt femårsjubileum. Varumärket grundades av Viktoria Widengren 2014. Idén föddes när hon som mamma, mitt i livet med heltidsjobb och med en husrenovering i full gång, saknade bra produkter i snygga förpackningar till den nyrenoverade tvättstugan. Idag finns det nischade sortimentet, med miljösmarta produkter för hållbar klädvård, i mode och livsstilsbutiker både i Sverige och runtom i Europa.

-ANB

Relaterat innehåll

18.07.2025Designbase.se

Tillväxt, premiärer och nya marknader

11.07.2025Designbase.se

JYSK får rekordmånga arbetsgivarutmärkelser

26.06.2025Fun Nordic ApS

Sponsrad

Hâws utökar sitt sortiment – ​​nya kategorier och produkter.

19.06.2025Designbase.se

Broste Copenhagen säljer sin andel av Kristina Dam Studio

18.06.2025Designbase.se

3daysi det vackraste solskenet

18.06.2025Designbase.se

3daysofdesign är igång

10.06.2025Designbase.se

Ny VD på F&H

09.06.2025Designbase.se

Ett år av transformation mot en starkare Rosendahl Design Group

Håll dig uppdaterad med designbase.se

Få insikt i de senaste produkterna, trenderna och tendenserna, spännande intervjuer, teman, unika jobberbjudanden och spännande evenemang.

Publisher

Horisont Gruppen a/s

Strandlodsvej 44

2300 København S

Telefon: 53506060

www.horisontgruppen.dk

Copyright 2023