Ny servis från ett nytt designvarumärke.

F&H lanserar nytt designvarumärke med formgivare Rasmus Falkenberg och den kända matskribenten Anne Larsen.

Det nya varumärket har fått namnet Nudge, som syftar på det moderna ”nudging-konceptet”. Varumärkets första produkt är en elegant servis i mjuk färgskala, som bidrar till att iscensätta mat på ett hälsosammare och mer inbjudande sätt. Servisen har baserats på Falkenbergs känsla för form och funktionalitet, i kombination med Larsens Tender Loving Care-begrepp. Den bjuder in till att älska vardagen och duka på olika nivåer. En varm dryck tillsammans med något litet att äta. En pastarätt med separat sallad. Nudges nya servis är stilren, och de organiskt formade delarna kommer i färgerna Cream, Roseberry, Kale Green och Liquorice, som kan kombineras med varandra.

www.fh-as.dk

-SSK

Relaterat innehåll

29.04.2024Designbase.se

Kay Bojesen inspirerar på Roskilde

29.04.2024Designbase.se

Ambiente Trends 24+: En iscensättning av tystnadens lyx, nya kompositioner och digitala innovationer

29.04.2024Designbase.se

Kay Bojesen inspirerar på Roskilde

29.04.2024Hamonoya ApS

Sponsrad

Porslin är viktigt

29.04.2024Dottir Nordic Design

Sponsrad

Hos Dottir Nordic design är "att göra en ansträngning" en dygd – även när du dukar

29.04.2024F&H Group A/S

Sponsrad

Njut av sommaren i bra stil från Luigi Bormioli

29.04.2024Hamonoya ApS

Sponsrad

Ett minimalistiskt nordiskt uttryck

29.04.2024Dottir Nordic Design

Sponsrad

När dukningen blir små konstverk med Dottir Nordic Design

Håll dig uppdaterad med designbase.se

Få insikt i de senaste produkterna, trenderna och tendenserna, spännande intervjuer, teman, unika jobberbjudanden och spännande evenemang.

Publisher

Horisont Gruppen a/s

Strandlodsvej 44

2300 København S

Telefon: 53506060

www.horisontgruppen.dk

Copyright 2023