Newport bygger kundrelationer

Hanna Gåverud rekryteras från Stadium

Hanna Gåverud. Foto: Newport.

Inrednings- och livsstilsvarumärket Newport, med 9 fysiska butiker och onlinehandel i Sverige, Norge och Finland, expanderar nu sin e-handel till 30 nya länder. Företaget satsar också på ett bygga kundrelationer med lojalitetsprogrammet Voyado och har i samband med detta rekryterat CRM-experten Hanna Gåverud som närmast kommer från en roll som Head of CRM på Stadium.

”Att erbjuda kundservice i världsklass har alltid varit högprioriterat för oss. I samband med expansionen växlar vi upp vårt CRM-arbete genom att bland annat skapa ett unikt lojalitetsprogram”, säger Bo-Wilhelm Horndahl, VD och ägare. 

”Ett dedikerat och väldesignat lojalitetsprogram är ett kraftfullt verktyg som stärker kundernas relation till varumärket. Att bygga tillit tar tid och jag är enormt glad och stolt över att få förtroendet att leda detta arbete på Newport”, säger Hanna Gåverud.

www.newport.se

-AB

Relaterat innehåll

10.06.2025Designbase.se

Ny VD på F&H

09.06.2025Designbase.se

Ett år av transformation mot en starkare Rosendahl Design Group

05.06.2025Designbase.se

Temu stärker sina insatser mot förfalskade produkter

04.06.2025Designbase.se

Fyra megatrender kommer att öka komplexiteten för företag år 2025

26.05.2025Designbase.se

Amerikanska företag drabbas av tullar

05.05.2025Designbase.se

Färgerna för 2026 säger "Välkommen hem"

05.05.2025Designbase.se

Rapport om den amerikanska inredningsbranschen

01.05.2025Designbase.se

CSRD-avstängd

Håll dig uppdaterad med designbase.se

Få insikt i de senaste produkterna, trenderna och tendenserna, spännande intervjuer, teman, unika jobberbjudanden och spännande evenemang.

Publisher

Horisont Gruppen a/s

Strandlodsvej 44

2300 København S

Telefon: 53506060

www.horisontgruppen.dk

Copyright 2023