Klokskap från Astrid Lindgrens värld

The Folklore Company lanserar broderikit

The Folklore Company bjuder in yngre generationer runt om i världen att ta del av den svenska korsstyngstraditionen. Nu lanserar företaget sju broderikit i samarbete med Astrid Lindgren med motiv från Astrids berättarvärld; däribland citat av författaren själv, mönster på Pippi Långstrump och Emil i Lönneberga.
”Det känns obeskrivligt roligt att nu få vara en del av den här fantastiska världen som Astrid byggt upp. Med den här nya kollektionen hoppas vi att fler vill sätta sig ned och brodera tillsammans med sina barn”, säger The Folklore Companys grundare Sofia Magnusson.
www.folklorecompany.com

AB

Relaterat innehåll

22.12.2025Designbase.se

Hemmets stora comeback: När hemkomfort blir dagens viktigaste designtrend

18.12.2025Designbase.se

Dansk Design Invest tar över hela ägandet av Gejst

17.12.2025Designbase.se

Pantones färg för året 2026 ger lugn, klarhet och kreativ luft under vingarna

16.12.2025Designbase.se

Sex decennier av detaljhandelsutveckling – och en professionell titt på framtidens detaljhandelsdesign

15.12.2025Designbase.se

Hjälp kunderna att få en grönare jul

10.12.2025Designbase.se

Formex Sustainability Award 2026 sätter riktningen för ansvarsfull design

09.12.2025Designbase.se

Ambiente Trends 26+: Hur djärvt, lätt och gediget formar designåret 2026

08.12.2025Designbase.se

Sensorisk AI-installation för Heimtextil 2026

Håll dig uppdaterad med designbase.se

Få insikt i de senaste produkterna, trenderna och tendenserna, spännande intervjuer, teman, unika jobberbjudanden och spännande evenemang.

Publisher

Horisont Gruppen a/s

Strandlodsvej 44

2300 København S

Telefon: 53506060

www.horisontgruppen.dk

Copyright 2023