Italien kommer till Stureplan

Butikskonceptet Snack lanserar sitt andra event.

Foto: Trendstefan.

Den sista helgen i maj lanserar konceptet Snack sitt andra månatliga tvådagarsevent med upplevelsedrivna butiker. Temat är denna gång Italien och den italienska sommaren, som de flesta svenskar kommer att tvingas avstå från i år, på grund av rådande omständigheter med coronaviruset. Eventet äger rum i en lokal vid Stureplan i centrala Stockholm. Hit kommer tio varumärken med somrig anknytning till Italien, för att presentera sina produkter, som till exempel gelato, kaffe, delikatesser, kläder och citronträd. Butiken kommer att följa Folkhälsomyndighetens direktiv och vid behov tillämpa ett kösystem. Snack är ett nytt koncept som syftar till att kombinera detaljhandel och kommunikation. Det har tagits fram av trendspanaren Stefan, Trendstefan, Nilsson och konceptutvecklaren Robert Nehmé. Information och program delas primärt via Instagram-kontot @selectedsnack, till sammans med inspiration, tips och kunskap kring det aktuella temat, som växlar från ett tillfälle till nästa.

-JBE

Relaterat innehåll

04.10.2024Designbase.se

Innovativ och spännande design på årets Paris Design Week

03.10.2024Designbase.se

Ny chef för spoga+gafa

30.09.2024Designbase.se

Gör dig redo för Black Friday – även som B2Bs

30.09.2024Designbase.se

AI i ögonhöjd

27.09.2024Designbase.se

Ny guide: Få hjälp att skapa en bra ton på arbetsplatsen

26.09.2024Designbase.se

Förbered ditt företag för Googles uppdaterade sökmotor med AI

18.09.2024Önska

Sponsrad

Andra Önskaskolan 2024

05.09.2024Witt Hvidevarer A/S

Sponsrad

Segway introducerar ZT3 Pro D All-Terrain KickScooter

Håll dig uppdaterad med designbase.se

Få insikt i de senaste produkterna, trenderna och tendenserna, spännande intervjuer, teman, unika jobberbjudanden och spännande evenemang.

Publisher

Horisont Gruppen a/s

Strandlodsvej 44

2300 København S

Telefon: 53506060

www.horisontgruppen.dk

Copyright 2023