Formex lanserar nytt hallkoncept

Bottnar i förändrade köpmönster och feedback från utställarna.

Skiss över den nya hallindelningen..

Inför hösten 2019 tar Formex ett nytt grepp på sina hallar, som då kommer att presenteras med en helt ny uppdelning av utställarna efter produkttyp. Förändringen bottnar i de nya köpmönster som uppstår samt stöds både av feedback från utställarna och av branschorganisationen PUFF - Presentgrossisternas företagarförening. I och med det nya hallkonceptet kommer hallarna att vara indelade i avdelningarna Adding, Decorative Living, Dining, Giving, Lifestyle Living, Scandinavian Living, Upcoming samt Wellbeing.

”Det är viktigt att mässan, dess flöde och produktgrupper ses över och uppdateras med jämna mellanrum. När förnyelse sker ser vi sådant vi tidigare har missat. Förändring framåt är alltid positivt”, säger Helena Lindh, ordförande i PUFF.

-JBE

mer av...

28.11.2023Designbase.se

En ny generation av glas

28.11.2023Designbase.se

Stockholmsmässan ska säljas

28.11.2023Designbase.se

Så här ser färgerna ut för AW 2024/25

27.11.2023Designbase.se

Låt det vara ljus

27.11.2023Designbase.se

Funktionell matlagning

24.11.2023Designbase.se

En möbel som inte gör kompromisser

23.11.2023Designbase.se

Stämningsfulla rum

22.11.2023Designbase.se

Serie med krukor

Publisher

Horisont Gruppen a/s

Strandlodsvej 44

2300 København S

Telefon: 53506060

www.horisontgruppen.dk

Copyright 2023