Boom för trädgårdsläsning 2020

Fokus på hemmet hos Readly

Odling, matlagning och inredning var de ämnen som lockade svenskarna till läsning mest under 2020. Det visar läsplattformen Readlys årliga analys av läsningen av de 5 000 titlar som finns på plattformen. Med införda restriktioner under året kring exempelvis resor, evenemang och socialt umgänge har svenskarna istället fokuserat desto mer på hemmet.
/eventuell lista/
Kategorier som ökade mest under 2020, jämfört med fjolåret, mätt i antal läsare
1. Trädgård, 32 procent
2. Mat & Dryck, 19 procent
3. Livsstil, 14 procent
4. Inredning, 11 procent
5. Utbildning & Guider, 10 procent
www.se.readly.com

Relaterat innehåll

26.07.2024Designbase.se

Ett 250-årigt tillväxtäventyr

26.07.2024Designbase.se

Vi vill lyfta matlagningsupplevelsen

12.07.2024Designbase.se

Ökning av konkurser i juni

17.06.2024Designbase.se

Temu är föremål för strängare regler

11.06.2024Designbase.se

Direkt till konsument är det nya "svarta"

07.06.2024Droppery

Sponsrad

New brands like Riviera Maison, Versmissen, and BePureHome are now active as brands within Droppery

31.05.2024Treyd AB

Sponsrad

6 sätt du kan dra nytta av att använda Treyd för att finansiera leverantörsfakturor

22.05.2024Designbase.se

Kunskapsdelning på Nordstil Forum

Håll dig uppdaterad med designbase.se

Få insikt i de senaste produkterna, trenderna och tendenserna, spännande intervjuer, teman, unika jobberbjudanden och spännande evenemang.

Publisher

Horisont Gruppen a/s

Strandlodsvej 44

2300 København S

Telefon: 53506060

www.horisontgruppen.dk

Copyright 2023