Blomsterlandet föryngringsbeskär logotypen

Nyöppnade butiken i Hornstull först ut

Från och med 2021 har Blomsterlandet en ny marknadsstrategi. Som ett led i den presenterar företaget nu en uppdaterad logotyp.
”Designen är framtagen för att både förvalta vårt arv och för att förmedla vårt fokus på ett sprudlande och frodigt växtrike. Man kan se det som att vi föryngringsbeskär vår design och anpassar den till dagens kanaler och förutsättningar”, säger marknadschef Stephan Andersson.
Första butiken att skylta med den uppdaterade logotypen är Blomsterlandets nyöppnade butik i Hornstull. Efter det kommer logotypen att uppdateras löpande i kedjans dryga sextiotal butiker och övriga kanaler.
www.blomsterlandet.se

Relaterat innehåll

04.10.2024Designbase.se

Innovativ och spännande design på årets Paris Design Week

03.10.2024Designbase.se

Ny chef för spoga+gafa

07.08.2024Designbase.se

Från 2025 kommer spoga+gafa att ändra sina mässdatum

17.06.2024Designbase.se

Ett blomstrande och upplevelserikt universum

13.05.2024Designbase.se

Grill och utekök på årets spoga+gafa

12.04.2024Designbase.se

Spoga+gafa 2024: Rekordmånga utställare på årets mässa

18.03.2024Denwax/Hair Care

Sponsrad

Redo för en ren och välskött utomhussäsong

18.03.2024Denwax/Hair Care

Sponsrad

Naturlig skötsel av trädgårdsmöbler

Håll dig uppdaterad med designbase.se

Få insikt i de senaste produkterna, trenderna och tendenserna, spännande intervjuer, teman, unika jobberbjudanden och spännande evenemang.

Publisher

Horisont Gruppen a/s

Strandlodsvej 44

2300 København S

Telefon: 53506060

www.horisontgruppen.dk

Copyright 2023