Beyond Us bjuder in Lagerhaus

Nytt pop up-koncept med upplevelsen i fokus.

Pop up-konceptet Beyond Us – The Urban Market har slagit upp dörrarna på Södertull i Malmö. Var tredje månad ska nya varumärken välkomnas för att visa nya kollektioner, kampanjer och produkter. Bland de första är Lagerhaus.

”Vi tror på att utnyttja stadskärnan och att folk gärna vill röra sig där för att bli inspirerade. Med Beyond Us erbjuds varumärken möjligheten till korta flexibla exponeringspaket, med låg arbetsinsats. Samdriftsfördelarna innebär även mindre risk och kostnad”, säger grundaren Frida Roos på Voii Studios.

-ANB

Relaterat innehåll

14.10.2024Designbase.se

Ny produkt ska kunna ersätta läder i textilproduktion

14.10.2024Designbase.se

Vackra färger med en hållbar designkant

03.10.2024Designbase.se

Ny chef för spoga+gafa

30.09.2024Designbase.se

Intäktsökning i JYSK

30.09.2024Designbase.se

Gör dig redo för Black Friday – även som B2Bs

30.09.2024Designbase.se

AI i ögonhöjd

27.09.2024Designbase.se

Ny guide: Få hjälp att skapa en bra ton på arbetsplatsen

26.09.2024Designbase.se

Förbered ditt företag för Googles uppdaterade sökmotor med AI

Håll dig uppdaterad med designbase.se

Få insikt i de senaste produkterna, trenderna och tendenserna, spännande intervjuer, teman, unika jobberbjudanden och spännande evenemang.

Publisher

Horisont Gruppen a/s

Strandlodsvej 44

2300 København S

Telefon: 53506060

www.horisontgruppen.dk

Copyright 2023