Åhléns Outlet testar nytt format

Ny pop up-butik i Åhléns Sickla.

Sedan starten dryg ett år tillbaka har Åhléns Outlet öppnat fem varuhus, i Västerås, Norrköping, Södertälje, Sundsvall och Örebro. Inför julhandeln testas ytterligare ett butiksformat i form av en pop-up i Åhléns varuhus i Sickla. Den nya pop-up ytan är på 450 kvadratmeter. I sortimentet finns varor till sovrummet, köket, badrummet och vardagsrummet samt skönhet och dammode.

”Vi märker ett ökande intresse från våra Stockholmskunder och ser fram emot att testa det här nya butikskonceptet”, säger Stina Klaesson, vd Åhléns Outlet.

-ANB

Relaterat innehåll

01.05.2024Designbase.se

Salone del Mobile.Milano 2024 slår fjolårets besökssiffror

30.04.2024Designbase.se

Messe Frankfurt erbjuder gratis evenemang online för alla

19.04.2024Önska

Sponsrad

Önskabutikerna reste till Horred för årets första Önskaskola

18.04.2024Designbase.se

Rosendahl Design Group erhåller B Corp-certifiering

17.04.2024Witt Hvidevarer A/S

Sponsrad

Witt A/S tar över distributionen av Aiper trådlösa poolrobotar i Norden

08.04.2024Global Design Partner

Sponsrad

Från återvunnen plast till hållbara och multifunktionella produkter

05.04.2024Designbase.se

BoConcept förvärvar en internationell toppprofil

04.04.2024Witt Hvidevarer A/S

Sponsrad

iRobot introducerar en ny prisvänlig 2-i-1-robot: Roomba Combo Essential

Håll dig uppdaterad med designbase.se

Få insikt i de senaste produkterna, trenderna och tendenserna, spännande intervjuer, teman, unika jobberbjudanden och spännande evenemang.

Publisher

Horisont Gruppen a/s

Strandlodsvej 44

2300 København S

Telefon: 53506060

www.horisontgruppen.dk

Copyright 2023