F&H öppnar interaktivt showroom i Köpenhamn

För optimal exponering samt ökad tillgänglighet gentemot kunder och media.

Som ett led i sin satsning på egenägda varumärken och export planerar F&H nu att öppna KitchenLivingDining, ett 900 kvadratmeter stort showroom och eventcenter i centrala Köpenhamn. Syftet med det nya showroomet är att kunna ge varumärkena optimal exponering samt erbjuda ökad tillgänglighet för bland annat utländska kunder, press och bloggare. Lokalens placering, intill Strøget och Købmagergade bottnar i att det i området sedan tidigare finns flera design- och konceptbutiker, vilket man hoppas ska bidra till att locka dit relevanta konsumenter. I showroomet kommer det att hållas aktiviteter och demonstrationer samtidigt som produkterna finns till försäljning. Invigningen förväntas ske under hösten 2019.

-JBE

Relaterat innehåll

19.06.2025Designbase.se

Broste Copenhagen säljer sin andel av Kristina Dam Studio

18.06.2025Designbase.se

3daysi det vackraste solskenet

18.06.2025Designbase.se

3daysofdesign är igång

10.06.2025Designbase.se

Ny VD på F&H

09.06.2025Designbase.se

Ett år av transformation mot en starkare Rosendahl Design Group

05.06.2025Designbase.se

Temu stärker sina insatser mot förfalskade produkter

04.06.2025Designbase.se

Fyra megatrender kommer att öka komplexiteten för företag år 2025

26.05.2025Designbase.se

Amerikanska företag drabbas av tullar

Håll dig uppdaterad med designbase.se

Få insikt i de senaste produkterna, trenderna och tendenserna, spännande intervjuer, teman, unika jobberbjudanden och spännande evenemang.

Publisher

Horisont Gruppen a/s

Strandlodsvej 44

2300 København S

Telefon: 53506060

www.horisontgruppen.dk

Copyright 2023